Sengekos før eggløsning

PrøverÅblimamma123

Elsker forumet
Jeg sitter i det samme spørsmål hver pp. Hvordan planlegge sengekos !?

Hva annbefaler dere ?
Mannen har litt nedsatt svømmere . Altså han har mye og mange . Men alle ikke så gode til å svømme .

Vi har til nå hatt annahver dag. Men nå sier monitor høy . Og strimler er fortsatt ganske lave .
forje pp så gikk strimlene fra dette til positiv på 1-2 døgn og monitor Max dagen etter høy.
Så regner med Max imorgen . Men vi hadde sengekos igår og 2 dager før . Burde vi ha idag og? Eller vente til imorgen , og kjøre på hver dag fra imorgen ?

bruker de lengere tid opp i møte med egget , så er det vel for seint samme dag eller kvelden før . Men dette vet man vel ikke 100% så jeg tenker at det er bare å legge inn aksjer som vanlig :Heartred Har dere mulighet så har dere dere idag også .

Jeg satt ovitrelle som ga eggløsning 36t etter satt sprøyta, så vi hadde sex samme dag jeg satt sprøyta, så en gang dagen etter og 2 ganger selve eggløsningsdagen (morgen og kveld) også trooor jeg at vi hadde sex en gang til på det som da ble 1 dpo bare for å ha gjort det :smiley-ashamed004 og det var det vi lå sammen den mnd

Jeg satt ovitrelle som ga eggløsning 36t etter satt sprøyta, så vi hadde sex samme dag jeg satt sprøyta, så en gang dagen etter og 2 ganger selve eggløsningsdagen (morgen og kveld) også trooor jeg at vi hadde sex en gang til på det som da ble 1 dpo bare for å ha gjort det :smiley-ashamed004 og det var det vi lå sammen den mnd
Hvordan gikk det ?:)

Back
Topp