Sengekantbeskytter

TralleTonetroll1

Blir kjent med forumet
Noen som har tips til en sengekantbeskytter som er mer "fast i formen", kan holde seg selv oppe selv om en tråd ikke er knytt fast?

Finner bare myke på butikkene.. skal ha en som tåler at ungen snur seg i senga denne gangen:)

Noen som har tips til en sengekantbeskytter som er mer "fast i formen", kan holde seg selv oppe selv om en tråd ikke er knytt fast?

Finner bare myke på butikkene.. skal ha en som tåler at ungen snur seg i senga denne gangen:)
Eg har kjøpt fra barnas hus den virker ganske bra :)

❤ Termin 08.12.13 Gutt ❤

Er det slik at du ikke har mulighet til å knyte den fast?

Sniker... kjøpte fra ellod, den er lott stivere og holder seg oppe :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi kjøpte på Sprell, og er suuuper fornøyde! Ser at de ikke har akkurat den samme lenger, men de har en tilsvarende med annet motiv. Det blir veldig lunt og koselig i senga med en sånn en, og de varer jo kjempelenge.

https://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&pid=6401&x=Sengekant%20med%20skogsdyr,%20bl%E5

babyshop har en den er bare super! den koster litt men er kjempe god :) jeg har ein søsteren min har ein og alle som har sett sengen min eller hennes har og kjøpt ein til sine små :P

Back
Topp