kan dere se etter hvor mange grader den kan vaskes på?
jeg har sydd inn trekket på småen sin sengekant, så har ikke lappen...
MÅ vaskes...er forbanna da kattan har brukt senga hans som tisse do[:@]
fader jeg ble forbannet...nå blir rommet stengt for godt for kattene...
Småen har ikke bynt å bruke senga og rommet enda, det står klart og han ligger på vårt rom enda...
og jeg har kjøpt myggnetting for senga som skal brukes når han bynner å ligge i den, så er jeg sikret, altså kattene er snille og har aldrig gjordt han noe...men nå altså...her taes det ingen sjangser uanz...
så nå er det full rengjøring her av babyrommet...
Vet dere om sengekanten må vaskes for hånd eller kan maskin vaskes når jeg har sydd på trekk selv???
jeg har sydd inn trekket på småen sin sengekant, så har ikke lappen...
MÅ vaskes...er forbanna da kattan har brukt senga hans som tisse do[:@]
fader jeg ble forbannet...nå blir rommet stengt for godt for kattene...
Småen har ikke bynt å bruke senga og rommet enda, det står klart og han ligger på vårt rom enda...
og jeg har kjøpt myggnetting for senga som skal brukes når han bynner å ligge i den, så er jeg sikret, altså kattene er snille og har aldrig gjordt han noe...men nå altså...her taes det ingen sjangser uanz...
så nå er det full rengjøring her av babyrommet...
Vet dere om sengekanten må vaskes for hånd eller kan maskin vaskes når jeg har sydd på trekk selv???
så vidt på han...sengekanten ble ren og krympet ikke[:)] og nå lukter det veldig rent på soverommet til småen[:)] så når alt er tørt kan vi ordne til sengen igjen..tenker på å flytte han på eget rom nå...