Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vet det ikke i utgangspunktet er anbefalt med sengekant, men noen som kan anbefale en trygg versjon? Sånn at armer og ben ikke setter seg i sprinklene i ett. (baby er snart 9 mnd)
Faren med sengekant er ikke hovedsaklig at de blir liggende med ansiktet inntil så de ikke får puste. Den største faren er at de setter seg fast i selve sengekanten og blir kvalt. I enkelte delstater er det faktisk forbudt å selge sengekantbeskyttere, for det har vært så mange dødsfall knyttet til bruk av det.Tinydreams.no
Denne puster baby gjennomtestet selv..
Faren med sengekant er ikke hovedsaklig at de blir liggende med ansiktet inntil så de ikke får puste. Den største faren er at de setter seg fast i selve sengekanten og blir kvalt. I enkelte delstater er det faktisk forbudt å selge sengekantbeskyttere, for det har vært så mange dødsfall knyttet til bruk av det.
Nei, jeg synes de ser så rar utJeg har en som er hullete og kan pustes gjennom... Skal finne nettsidenjeg ville ikke bruke vanlig sengekant da han lå tryllet med nesa inni..
Nei, jeg synes de ser så rar utmen det var en god ide å prøve. Jeg har en liggende som vi har arvet.
jeg tagget feil innleggÅja er jo som sengekant bare at det er en festet på ene siden og en annen på andre siden om man har seng med tett hodeende og fotendeder helt lik ut som en sengekant... Men men.. Da er alternativet ingen isåfall for alle andre er vel helt tette...
tror ikke det finnes noe trygg versjon, sengekant er sengekant. Men hva med å prøvd sovepose? Da setter ihvertfall ikke bena seg fast
Jeg vet det ikke i utgangspunktet er anbefalt med sengekant, men noen som kan anbefale en trygg versjon? Sånn at armer og ben ikke setter seg i sprinklene i ett. (baby er snart 9 mnd)
Babyen min lærte seg raskt å holde bein og armer innenfor med mindre hu skal Poke oss når vi soverHvor mange kvelder har det skjedd?
Min erfaring er at de fort lærer seg at det ikke lønner seg å putte armer og bein ut av sprinklene. Var et par kvelder her, også bedra det seg. Anbefaler også nattpose som nevnt over
Vi er veldig fornøyd med Easygrow sin nattpose, finnes i flere lengder/størrelser og det er ganske greit å få bevegd seg litt i den. Om babyen ikke vil ha den på til innsovning, kan man ta på etter den har sovnet om det funker uten å vekke.
Nei, jeg synes de ser så rar utmen det var en god ide å prøve. Jeg har en liggende som vi har arvet.
jeg tagget feil innleggskulle være innlegget med hun som anbefalte nattpose.
Den du anbefaler så veldig grei ut. Hvordan får man den stramt rundt?
Takk for alle svar.
Vesla våkner av at armer eller ben sitter fast i sprinklene, ikke værre enn det. etter å ha lest hva noen av dere skriver tørr jeg nok likvel ikke til å kjøpe. Da får jeg heller bare våkne ofte.
Noen som vet om anbefalingene om å ikke bruke også gjelder slike? Vis vedlegget 326384
Takk for alle svar.
Vesla våkner av at armer eller ben sitter fast i sprinklene, ikke værre enn det. etter å ha lest hva noen av dere skriver tørr jeg nok likvel ikke til å kjøpe. Da får jeg heller bare våkne ofte.
Noen som vet om anbefalingene om å ikke bruke også gjelder slike? Vis vedlegget 326384