Sengekant

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Har nok vært et par tråder angående dette før, men spør igjen jeg... Bruker dere dette? Hva slags har dere? Bilde? :)

Vi har en fra eldstemann som hører til Stokkesenga. Veldig fornøyd med den, fine farger :)

Min mann rev nettopp ut sengekanten og babynest fordi han plutselig har begynt å interessere seg for å lese om krybbedød.. Jeg er ikke så urolig, men det er plutselig han...

Kommer ikke til å bruke det føre det blir ett behov:p

Vi har kjøpt sånn "halvtynn" som på en måte står av seg selv og i tillegg blir knytt fast fra kid til senga, og en vanlig litt tynnere til vugga, der ser vi jo hele tiden hvordan han ligger :)

Vi har en tykk fra Babydan som står av seg selv. Men den er til sprinkelsenga og brukes ikke før han blir 7-8 måneder, når han vokser ut av Bedside Criben.

Har en fra Barnevognhuset Rudo som knytes fast i senga. Brukt med begge de første og tenkt å bruke den nå også:)

Ingen som vil poste bilde? Vi har en fra troll et eller annet, men synes plutselig ikke den var noe fin så vurderer å bytte den inn... Vil gjerne ha en litt tykk som står av seg selv, men som ikke er bare ensfarget, men heller ikke altfor mye mønster :p

Har ikke hatt på noe enda, har forsåvidt ikke en jeg vil bruke heller, men tanken var å kjøpe hvis jeg fant en jeg virkelig likte. Har sett rundt på alle butikkene rundt her, men ingenting spennende så langt. Får se om vi finner noe i helga, hvis ikke blir det nok uten:p

AtVis vedlegget 168871 stjelt bilde fra nette.. Denne har eg kjøpt. Den er tykk og står selv. Er babydan sin :) har den i senga fra starten av.

Fant denne på nettet i går kveld og tror jeg kanskje vil gå for den... De har den vel i både tykk og tynn versjon, men tror jeg vil ha den som står av seg selv...

Slik ser vår sengekant ut:

Vis vedlegget 168940

...jada, vet ungen sover med støvler. Hun har alltid insistert på å legge seg i nye klær/sko, upraktisk når hun har fått ny vinterdress. :P

Haha... Så nydelig :) tenkte med en gang jeg så bilde at her er det ei lita som har fått nye støvler :) fantastisk!

Back
Topp