Sengekant

Lurepus

Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noe man trenger fra starten av eller? :)

Har ikke peiling, den jeg kjøpte er så myk at den står sikkert ikke når bunnen må senkes et hakk. Syns det ser litt fint ut jeg da, lunt og godt med en vinterbaby.

Har ikke kjøpt det enda, men får sengen først til jul og har liksom ikke tenkt om jeg trenger noe oppi sengen;)

Har kjøpt det for det virker lunt og godt i sprinkelsengen synes jeg. :) Men om man trenger det er kanskje en annen sak. Men de kan vel i teorien sette fast en hånd eller fot i sprinklene..?

Jeg vet ikke om det er noe man trenger akkurat, man klarte seg jo fint uten det før :p Jeg kjøpte det fordi babyer liker å ha det lunt, også ser det fint ut:)

Eg har kjøpt en sånn tjukk en som står av seg sjøl då storesøster dreiv å sparka seg oppover i sengen og dunket hodet sitt om nettene allerede fra ho var en mnd gammal ;)
Så hos oss trengte vi det! :)

Her blir det ikke brukt sprinkelseng uansett i starten, så vet ikke... Hadde sikkert hatt det på fordi :)

Jeg skal ha, både for å gjøre senga lunere, men også for å unngå å dunke småen i kantene av senga når jeg legger ham tilbake etter amming i halvsøvne :P Neida, har opplevd at armer og bein lett sklir ut mellom sprinklene så snart babyene blir litt mer mobile, og det må være en kjip måte å våkne på.

Jeg lar vær å kjøpe til å begynne med så kjøper jeg heller etterhvert. Har sydd babynest som han skal sove i i grindsengen så ser ikke helt behovet til å begynne med:)

Eg har kjøpt og plassert en sånn tykk sengekant. Tenker det luner godt. Den dekker ikke langsiden som er mot sengen, så eg har god oversikt.

Har kjøpt en sånn tykk som står av seg selv. :)

Hvor selger di tykke sengekanter?

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)
Over alt hvor de har Baby Dan tror jeg. :)
Jeg kjøpte på min lokale Baby Care butikk :)
Men hvis du googlet tykk sengekant finner du sikkert alternativer :)

Jeg skal ha, både for å gjøre senga lunere, men også for å unngå å dunke småen i kantene av senga når jeg legger ham tilbake etter amming i halvsøvne :P Neida, har opplevd at armer og bein lett sklir ut mellom sprinklene så snart babyene blir litt mer mobile, og det må være en kjip måte å våkne på.
Haha:) smart!

Over alt hvor de har Baby Dan tror jeg. :)
Jeg kjøpte på min lokale Baby Care butikk :)
Men hvis du googlet tykk sengekant finner du sikkert alternativer :)

Ookei! da må jeg sjekke lktt rundt! :)

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Har kjøpt men blir ikkje tatt i bruk her med det første. Har bedside-crib og skal bruke babyrede første tiden så føler ikkje det er nødvendig før vi tar i bruk sprinkelsenga :)

Førstegangs - Desemberbaby <3

Back
Topp