Sengekant

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Noen som har en bra sengekantsak til sprinkelseng å anbefale (netteside), helst en sånn du slipper å knyte fast:-)

Dessverre :(:P

Vi har Babydan sin ekstra tygge sengekant, er 4cm tykk skumkant uten knyting! Kjøpte vår på Babycare, men du finner den nok på ymse nettbutikker om du bare googler Babydan sengekant! ;)

Vi er kjempefornøyd med vår, gjør senga skikkelig lun og god. Også gjør det ikke noe om hun knallet hodet litt her og der :P den faller heller ikke ned, som jeg har hørt mange andre typer gjør ;)

Vi har Babydan sin ekstra tygge sengekant, er 4cm tykk skumkant uten knyting! Kjøpte vår på Babycare, men du finner den nok på ymse nettbutikker om du bare googler Babydan sengekant! ;)

Vi er kjempefornøyd med vår, gjør senga skikkelig lun og god. Også gjør det ikke noe om hun knallet hodet litt her og der :p den faller heller ikke ned, som jeg har hørt mange andre typer gjør ;)

Høres veldig bra ut:-) Jeg fant denne til nedsatt pris, men litt usikker. Den er fra smallstuff.
sengekant_lilla_stjerner.jpg

Høres veldig bra ut:-) Jeg fant denne til nedsatt pris, men litt usikker. Den er fra smallstuff.
Den ser jo fin ut! Er trekket avtakbart? Ellers blir det vanskelig å vaske den mht oppkast o.l. ;)

Den ser jo fin ut! Er trekket avtakbart? Ellers blir det vanskelig å vaske den mht oppkast o.l. ;)

Hm, det stod det kan maskinvaskes, så da regner jeg med de mener trekket?:-)

Eg sku ha hatt ny sengekant te Fie :-) den ho har e med knyting, så den knyt ho opp sjørl :-P og den bi trøkkt ned, så den har ikje nå særle funksjon lenger :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Ser veldig fin ut. Lillebror har samme som Hermine og vi er veldig fornøyde. Litt vanskelig å få trekket skikkelig på igjen etter vask, siden innmaten er skumgummi og ikke så glatt :-p men det går helt greit.

Back
Topp