Sengekant

Tess88

Flørter med forumet
Har kjøpt ny sengekant til sprinkelsengen fra barnas hus og lurte på om jeg burde vaske denne også? :s den e liksom litt stor og tykk føler jeg.. Sikkert dumt spørsmål;) hehe

-Gutt 27.01.2010 <3 -Termin 17.07.2013 <3

Jeg har vasket sengekanten også.

♥ Termin 10 juli ♥

Jeg vasket min som er kjøpt på Barnas Hus. Og den er like fin :)

♥ Termin 10 juli ♥

Hmmm, kanskje jeg må gjøre det denne gangen... Tror ikke jeg gjorde det sist heller, husker ikke så langt tilbake.

Hmmm, kanskje jeg må gjøre det denne gangen... Tror ikke jeg gjorde det sist heller, husker ikke så langt tilbake.
Jeg vasket min som er kjøpt på ikea, like fin;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Her er sengekanten akkurat kommet i hus etter å ha vært stuet bort i en eske ganske lenge, så den skal vaskes. Den er forøvrig fin og blå med biler på, helt perfekt til ei lita frøken (alt kan vel ikke være rosa) ;)

Jeg har ikke vasket den, og kommer heller ikke til å gjøre det! For det første synes jeg det får være grenser for hva som på død og liv må vaskes, for det andre er jeg redd den skal bli skrukkete og stygg.
Og nei, det er ikke estetikk før "babysikkerhet" - men et forsøk på å være rasjonell og ikke miste gangsynet heeeeelt i hva som er viktig og ikke viktig!!!

Nå må for Guds skyld ikke dere som vasker sengekanten ta dette som en fornærmelse, for det er det overhodet ikke ment å være!!

❤ Venter en gutt 5. juli ❤

Vi har kjøpt ny sengekant og har vasket den. På vår mener jeg det sto på pakka at den skulle vaskes før bruk og forøvrig. Sto det på lekegrindsteppet/kanten og.

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Her er sengekanten akkurat kommet i hus etter å ha vært stuet bort i en eske ganske lenge, så den skal vaskes. Den er forøvrig fin og blå med biler på, helt perfekt til ei lita frøken (alt kan vel ikke være rosa) ;)
Samme her!
Vasket de gamle sengekantene, først og fremst for å få litt god lukt på de. Merket at de har ligget lenge. :p
Her har vi en hvit, og en blå med Ole Brum. Jenter kan også bruke blått! :)

Samme her!
Vasket de gamle sengekantene, først og fremst for å få litt god lukt på de. Merket at de har ligget lenge. :p
Her har vi en hvit, og en blå med Ole Brum. Jenter kan også bruke blått! :)
Syns du blå kan brukes til jente? Jeg syns senga ble for guttete så jeg fjernet den!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Back
Topp