Sengekant

Frøken Fryd

Elsker forumet
Juli13-jentene
Hva anbefaler dere? Og hvor får jeg kjøpt det?
Begynner jo å "haste" litt, men er jo så treg av meg...

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

Jeg har en hvit fra ikea i sprinkelsenga og en hvit med blonder likt sengesettet fra barnas hus. Settet heter Emma ;)
De har flere å velge i på barnas hus :)

♥ Termin 10 juli ♥

Vet ikke om de har den enda, men kjøpte en hvit med kroner på på Princess med førstemann. Mer fornøyd med den enn den fra ikea. Syns de var litt slafsete

Har kjøpt en på Kid med broderte hvite blomster. Veldig enkel og fin :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Venter en liten gutt 25. juli <3

Emma sengekant fra Barnas hus er veldig fin... Den finnes både til vugge og sprinkelseng... Finnes også matchende sengesett... :)

Vi har en med sebraer eller hva det er fra BabyDan kjøpt på den lokale barneutstyrsbutikken, som blant annet forhandler mye av tingene fra Barnas Hus (er ikke Barnas Hus butikk). Min erfaring er at de billige veldig lett blir slafsete og bare henger ned, mens de dyrere kan faktisk vaskes innimellom. Men samtidig synes jeg de egentlig er vel svindyre, men men. Men er kjempemange fine å finne på både barneutstyrsbutikker og andre steder. Verken Princess, Hansen og Dysvik eller Kid har noe sånt her dessverre.

Vet ikke om de har den enda, men kjøpte en hvit med kroner på på Princess med førstemann. Mer fornøyd med den enn den fra ikea. Syns de var litt slafsete

Har samme og er kjempefornøyd.

❤ Termin 12. Juli ❤
❤ Theodor 6.mai -10 ❤

Anbefaler ikke de fra Ikea. Altså alle barn er forskjellig og datteren min er jo tidvis ekstremt aktiv. Hun hadde sengekant fra ikea og den rev hun fra hverandre (ødelagte trådene) innen hun var rundet 3 mnd! :P
IKKE god kvalitet i mine øyne. Vi kjøpte fra princess etterpå og den holdt i alle fall noe lenger... :)

Back
Topp