sengekant!!

nora4

Forelsket i forumet
bruker dere fortsatt sengekant beskyttelse til grindseng?og hvor lenge er det viktig å ha?for snuppa skal flytte til sitt eget rom snart og hun har fått olebrum gardin og sengesett,og hun har en rosa prinssese kantebeskyttelse fra før som ikke passer med rommet hennes!bør jeg kjøpe ny kantebeskyttelse eller?

VI bruker hvertfall det.
PÅ lekegrina har vi ikke det og i forrige uke dytta han ene beinet ut, og glemte det og kasta seg rundt, og HYLSKREIK selvsagt. Så han kan vel like så godt gjøre dette i senga, tenker jeg da...

Vi har men den er så liten og dårlig nå at vi skal kjøpe en ny som er litt bedre og høyere. I går natt stakk hun foten ut å satt seg fast ! så her må vi ha en skikkelig en ! ;P

Ja, bruker det ennå. Har to fra IKEA, og de er ganske lave, så jeg har de over hverandre i senga, slik at alle sprinklene er dekket. Har ikke senket bunnen ennå her, men må nok gjøre det snart. :)

Kommer til å ha den kanten lenge. Vi har ikke dytta bånnen på senga lenger ned enda helleremoticon

her har me kun halv sengekant no, men må nok bytte til hel igjen.. han får jo denne løs..!!
husker ikkje når me sluttet med det til vanessa..

Hva slags kant har dere da?
Vi har den dritten fra prinsess som bare raser sammen :-S

Et lite tips til en suupergod sengekant: http://www.flust.no/hus-og-interioer/barnerom/babytrold-sengerand/ 

Er 30 cm høg og i 4 cm tjukk skumgummi, så holder seg garantert på plass (uten å måtte knytte den fast). Vi hadde en fra Ikea før, men den var ikkje noko hjelp i.

vi he en "dårli" senge kant me tanke på at ho ikkja ska stikke føtne ut...nåke ho he gjort i maaange mnd. Så vi kunne like gått tatt den vekk men vi he den fordi de virka litt lunere, senga virka ikkje så stor me den :)

Back
Topp