Sengekant til sprinkelseng *hvor lenge*

miraculix

Forelsket i forumet
Hvor gamle var deres babyer da dere fjernet sengekanten?

Lurer på om den er mest i veien. Hun har nemlig greid å rive løs den ene tråden for å knyte den fast til senga med. Jeg tenker da at den kanskje er mer en risiko enn en sikkerhet og bør fjernes [8|]

Har den på enda, hun blir 2 på søndag.
Blir vel til at jeg fjerner den når jeg tar av ene siden på sprinkelsenga [:)]

Da må jeg kanskje vurdere å kjøpe ny. Her står hun enkelt i sengen og stikker hendene i mellom, eller legger seg ned og drar kanten opp slik at hun får hender eller føtter under den. Takk for svar [:)]

ORIGINAL: *lykkeligst*

Storesøster brukte den til hun slutta med sprinkelseng. Genial som smokkefanger [;)]

Samme her og det skal snuppa også [:)] 
Hun er snart 3,5 år [:)]

vi hadde på sengekant så lenge ho lå i sprinkelsenga.. Ho flytta over i stor seng når ho ble 2 år ca og det går bra:)
Synes sprinkelsenga ser så tom ut uten sånn sengekant[:)]

Han lille her rev sin i stykker. Rev av tråder hver kveld- seriøst bare rev de av stoffet........ helt til kanten lå igjen som en oppspist hundefille nedi en krok i sengen..... da fjernet vi den.... Han var under året, men husker ikke nøyaktig når det var.

Hadde sikkert hatt den enda hvis ikke Bam-Bam hadde ødelagt den. Nå er han snart 20 mndr.

Har den på enda, hun blir 2 om en mnd. Kommer til å ha den på hel til vi fjerner den ene siden på senga [:)]

Tok den av da han var ca 18 mnd (han er nå 2,5år og ligger fortsatt i sprinkelseng).

ORIGINAL: *Smurfen*

vi hadde på sengekant så lenge ho lå i sprinkelsenga.. Ho flytta over i stor seng når ho ble 2 år ca og det går bra:)
Synes sprinkelsenga ser så tom ut uten sånn sengekant[:)]

Samme her.

Storesøster brukte den til hun slutta med sprinkelseng. Genial som smokkefanger [;)]

Hehe[:D]genial som smokkefanger ja,men ikke for gutten min,han har funnet ut at det går ann å få smokkene bak den,sånn at de havner på gulvet eller at de setter seg fast mellom vegg og sprinkelseng.....og han er bare 8 mnd gammel[:D]
må kanskje investere i en stivere og bredere...

ORIGINAL: *LL*

Bruker fremdeles og hun er 2 år og 3 mnd.
Har en sånn tykk som står av seg selv da, ingen tråder.
Uten sengekanten setter hun armer og bein fast mellom sprinklene, så den blir nok værende der til hun bytter til storseng.

Hvor har du kjøpt den,høres helt genial ut uten tråder...

ORIGINAL: Chinchilla

Han lille her rev sin i stykker. Rev av tråder hver kveld- seriøst bare rev de av stoffet........ helt til kanten lå igjen som en oppspist hundefille nedi en krok i sengen..... da fjernet vi den.... Han var under året, men husker ikke nøyaktig når det var.

Hadde sikkert hatt den enda hvis ikke Bam-Bam hadde ødelagt den. Nå er han snart 20 mndr.

Hehe, slik ligger det an til å bli her også. Hun er ikke sint eller noe, men river og sliter i den som i alt annet. Hun er fortsatt under året, så jeg vil jo gjerne ha den lengre.

ORIGINAL: Lykkelig...

Uten sengekanten setter hun armer og bein fast mellom sprinklene, så den blir nok værende der til hun bytter til storseng.

F. ex. http://www.flust.no/hus-og-interioer/barnerom/babytrold-sengerand/

ORIGINAL: Babelle

ORIGINAL: Lykkelig...

F. ex. http://www.flust.no/hus-og-interioer/barnerom/babytrold-sengerand/

Er din uten tråder? Jeg har en fra Trold, den ser i mine øyne prikk lik ut som den med kuene, men min er det tråder på. Den stod oppe av seg selv helt til snuppa begynte å henge i den og dra den i alle retninger hun får til [:D]

1 år tok jeg den vekk

Førstemann fordi lillesøster skulle ha den, andre gang fordi jeg skulle gi den vekk til søsteren min

Da vi tok vekk den ene siden på sengen og lagde "stor jente" seng...

Det gjorde vi for 2 uker siden. Hun var 2 i Januar

Helt enig!! :D Jeg tok den av en periode, men satte den på igjen da alle smokkene havnet under sengen hver eneste kveld. Min datter er 14 mnd :)

ORIGINAL: miraculix

Hvor gamle var deres babyer da dere fjernet sengekanten?

Lurer på om den er mest i veien. Hun har nemlig greid å rive løs den ene tråden for å knyte den fast til senga med. Jeg tenker da at den kanskje er mer en risiko enn en sikkerhet og bør fjernes [8|]

Jeg byttet ut vår, den første var ALT for tynn så hun bare rev den vekk og tråkket den ned.
MEN kjøpe en tykkere og det funket MYE bedre! [:D]
Beina hennes fyker ut av sprinklene liksom, så MÅ jo ha det foreløbig - hun blir to i juni.
Bildet er fra bloggen, derfor fulgte det andre med!

Hadde den på til han fikk ny seng. Da var han 2 år og 2 mnd.

Back
Topp