Sengehimmel?

Karoline_

Flørter med forumet
Noen så har hatt elle skal ha sengehimmel?
Har ikke hatt det før,men har skikkelig lyst på nå..mener jeg leste en plass at pga diverse farer at set ikke var lurt?
Er det noen som er bedre enn andre når deg gjelder sengehimmel?

Selv om jeg har 2 barn fra før,er det stadig nye ting jeg lurer på hehe;)

Jeg hadde sengehimmel til første. Men hun nekta sprinkelsenga frem til vi tok av ene siden og satte den inntil vår seng. Og da kunne vi ikke bruke den likevel. Litt lei meg for vi ikke fikk brukt den, for d ble ei greie med den der hvor jeg fikk et hysterisk anfall og hylgråt for jeg ikke fikk til å sy et selv, gikk i fødsel dagen etter, ente med at mannen kjøpte den mens jeg lå på sykehuset. Husker ikke at jeg leste d var farlig, men i dag er jo alt farlig :bag:

Vi har sengehimmel til vuggen i stuen, har ikke fått med meg at det var farlig. Denne vuggen har gått i arv i 40 år, og alle babyene som har vært i den har det gått helt fint med ☺️

Har til vuggen i stua men ikke på noe seng. Har de ikke kaldt å sove ordentlig da. Har nok med at de har dratt dyna over hodet om natta og nr 2 som prøvde å falle ut av sprinkelsenga hele tiden.

Jeg har hatt sengehimmel på både vugge og over sengen til gutta, både sprinkel og junior :)
Har ikke hatt noe negativ effekt her. Yngstemann sov bedre når han hadde himmel og sengen (1år) for det ble litt mer hule :) også er det jo kjempe fint!
De leker litt med den når de våkner i alderen 1-2 :-p men følger jo med på babycall, har aldri oppstått noe som ligner en farlig situasjon.

Jeg og venter tredjemann og har litt den mentaliteten nå at om det er noe jeg vil ha, så skal jwg ha det! Dette blir siste ungen og jeg skal ikke angre på noen ting :-p hehe

Sånt har jeg det også,siste babyen og første jente..så kjenner jeg har behov for å lage alt i ekte prinsesse stil:)

Back
Topp