Sengehimmel

Lykkeår2016

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Har så lyst på sengehimmel, men er jo egentlig ikke en nødvendighet. Falt helt for en som heter crystal som selges på ellos.no men den koster 899kr og det syns jeg er aaaltfor dyrt. :/ Noen som har noen anbefalinger? Ønsker helt hvit sann at jeg kan bruke til nestemann også :)

Ser veldig fint ut på bildet. Men kjenner at eg ikkje gidder og kjøpe det :p ingen som ser senga på soverommet vårt uansett :p

Jeg hadde med de første, men var jo bare for syns skyld, og ikke no annet. Kvitta megmed det da, og ser ikke noe behov for å kjøpe denne gangen:-) men smak og behag:-)

Jeg tørr ikke å bruke sengehimmel. Tenker litt sånn at hvis sengekant gir dårlig luftkvalitet og øker sjansen for krybbedød så må vel iallfall sengehimmel gjøre det...? :confused:

Når mini blir stor nok til å flytte på eget rom tenker jeg å bruke en som jeg kjøpte for mange herrens år siden, hadde tenkt å bruke den selv, men kom aldri så langt, den er i sånn myggnettingstoff eller hva jeg skal kalle det, så det må vel være innafor :) Vet de iallefall har hatt slike på ikea :)

Jeg fikk sånn akutt redebygging behov på IKEA forleden at jeg kjøpte slik beige sengehimmel. Men tenkte på etterpå at hallo vi har jo bedside crib, sprinkelseng blir ikke på lenge...

Har veldig lyst på det selv, men er som du sier ikke en nødvendighet, så har lagt det fra meg også denne gangen.

Back
Topp