Sengehimmel

Vårskatter

Glad i forumet
MAI 2013
Skal dere ha det på senga/vugga?

Jeg har egentlig litt lyst til og ha dette på senga til snuppa, men sambo er ikke like enig. Han skjønner ikke helt poenget og hva det skal være godt for

Så trenger litt synspunkter fra på dette. Fordeler/ulemper.

Jeg skal ha himmel på sengen[:)]
Syntes sengen blir så mye lunere og koseligere med himmel på[:)]

Det er vel mest for dekorasjonen sin del da. Sambo her i gården har lite han skulle sagt på slike ting [;)] Vi hadde det til lillemor, men når hun ble litt større og begynte å snu seg på magen fikk hun tak i det mellom sprinklene og puttet det i munnen så vi måtte ta det av. Men det skal opp igjen senere! Og skal ha det på senga til babyen, men ikke på vogga..

ORIGINAL: funny_bunny

Jeg skal ha himmel på sengen[:)]
Syntes sengen blir så mye lunere og koseligere med himmel på[:)]

Det jeg også syns. Han spurte meg om hvorfor jeg ville ha det og om den gjorde noen nytte, så sa det med at det blir litt lunere, da bare så han dumt på meg og lurte på om vi ikke hadde det lunt nok her hjemme.
Mannfolk er håpløse til tider.

Spurte samboeren her hvorfor vi måtte ha sengehimmel, og han sa "fordi det er fint". Enkelt og greit [:D]

ORIGINAL: flubber

Spurte samboeren her hvorfor vi måtte ha sengehimmel, og han sa "fordi det er fint". Enkelt og greit [:D]

Det svaret kunne jeg godt tenkt meg også [:)]

Jeg kjøpte gardiner på salg på princess for litt siden, og stativ for et gavekort på barnas hus. Men så ombestemte jeg meg. Tenkte det bare ble støvsamler, og litt unødvendig. Gardinene er ikke gjennomsiktige, så ble tungvindtå titte inn på babyen om senga står sidenav vår seng.

så jeg tok den av, og hang opp gardinene på storesøsters rom istede :)

Hører til den vugge vi bruker etter min bror. Som de sier over så blir det lunt og trygt, barna kommer jo fra en liten og trygg plass[:)]

har veeldig lyst på, synes det er så fint. Men med my astma og allergi i familien tar vi ikke sjansen m tanke på støv[:'(]

Ja, har himmel i ene vuggen, andre er det tak slik som på en vogn.. Når hun skal i sprinkelsengen blir det også himmel, helt til den senkes[:)]
Igrunnen bare fordi det er fint[8D][:D] Og at det blir tryggere omgivelser for mini[;)]

vi har det, men det er sånn myggnettinghimmel da, så ikke gardinstoff nei.

Back
Topp