Sengebeskytter til sprinkelsengen

Amaryllis85

Glad i forumet
Brukte dere sengebeskytter til sprinkelsengen hele den tiden når barnet brukte den sengen? Hvis ikke, hvor lenge brukte dere den?

Brukte dere sengebeskytter til sprinkelsengen hele den tiden når barnet brukte den sengen? Hvis ikke, hvor lenge brukte dere den?
Vi brukte den så lenge vi brukte spinkel senga.
Vesla likte den litt "lukkede" atmosfæren. Å da vi senket bunnen syntes jeg hun ble så nærme gulvet at sengekanten ble der for
å gjøre sengen litt lunere.

Vi brukte den til den ble ødelagt. Da var han vel 1,5år og jeg orket ikke lenger fikse på sengekanten hver morgen og kveld for at den skulle holde seg. Var en sånn tynn sak-never again. Har kjøpt en tykk til nestemann slik at den står av seg selv!

Brukte i sels mnd så følte jeg det var styr og mini så ikke ut til å bry seg...

Storebror har aldri brukt sprinkelsenga, han liker den ikke :p har kjøpt slik som står av seg selv til lillesøster, håper hun vil bruke sprinkelseng..

Sent from my iPhone using BV Forum

Brukte det helt fram til jeg fant ut at den økte faren for krybbedød. Ca 5 mnd tror jeg.

Brukte det helt fram til jeg fant ut at den økte faren for krybbedød. Ca 5 mnd tror jeg.

Huff ja, jeg las noe om det!! Og noe om at disse trådene som du fester den med kan vær farlig hvis de er for lange. Her er de heldigvis så korte at jeg akkurat får knytt dem

Back
Topp