sengebeskyttelse.

Lykkeliten

Glad i forumet
Nå har vi montert sammen sengen å jeg skal begynne å lage den til..
Jeg kjøpte sprinkel beskyttelse å skulle begynne å ta den på, så begynner jeg å tenke om jeg må vaske den også.. ! Har veldig lyst å slenge den på uten å gjør det.. Men om det kan være farlig på noe slags måte gjør jeg det ikke..
Hva har dere tenkt / gjort? :)

Jeg vaska ;)
Er nok ikke farlig å ikke vaske den. Men greit å få skylt den opp, den har jo ligget i plast å i butikken en god stund.

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Har å vaska den, selv om æ va litt usikker om d trengtes,men nu e d nu gjort;)

Har vasket den ja. Men vi bruker den gamle etter storesøster, så da måtte den nesten få seg en runde i vaskemaskinen.

ok, nå lot jeg faktisk være å vaske den.. Har luftet den! ( håper det går greit. har bare luftet madrassen også. )
Herlighet kor rart det er å komme inn på soverommet å se den stå der klar til bruk! Tilogmed mannen i huset satt seg ned på sengen å bare kikket på den i en lengre stund :P hehe..

ok, nå lot jeg faktisk være å vaske den.. Har luftet den! ( håper det går greit. har bare luftet madrassen også. )
Herlighet kor rart det er å komme inn på soverommet å se den stå dere b klar til bruk! Tilogmed mannen i huset satt seg ned på sengen å bare kikket på den i en lengre stund :P hehe..
Går nok helt fint å bare lufte den ;)
Er det ikke rart å se senga som kommer til å være i bruk i 2-3 år framover av samme barnet? Gledes!

Back
Topp