Sengealarm til vugge?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Vi skal bruke trillevugge til seng de første 6mnd. Noen som har brukt sengealarm i disse? Tenker da på sånn man legger under på et vis og så piper den hvis babyen slutter å puste :) Søster mi bruker sånn i sprinkelseng.

Har hørt mye dårlig om disse sengealarmene og at de bare gir falsk trygghet. Brukte det ikke på første og har ikke tenkt nå heller, men følger gjerne tråden for å høre andres erfaringer om dette..!

Har hørt mye dårlig om disse sengealarmene og at de bare gir falsk trygghet. Brukte det ikke på første og har ikke tenkt nå heller, men følger gjerne tråden for å høre andres erfaringer om dette..!
Takk for tilbakemelding. Det mulig det gir falsk trygghet, men en eller annen form for trygghet mer enn ingenting vil jeg tenke at det gir :) Ser om det skriver noen som har erfaring med bruk av disse :)

Søsteren fikk låne fra sykehuset fordi nevøen min fikk pustestans, søsteren merka det og fikk liv igjen heldigvis. Men den ble bare en ekstra bekymring. For den peip i tide og utide, og vekte nevøen min. (Han var kolikk barn itillegg)

Back
Topp