Sengeaktiviteter....

StinkiStor

Andre møte med forumet
...ehm, driver dere med det?

Jeg hadde blødninger jevnt fra uke 5 til 12 ( følsom livmortapp) så aktivitet i sengen var aldri et alternativ. Men blødningene har gitt seg... men har ikke turt å ha sex enda!

Jeg er nok den eneste ene......?

har kun blitt et fåtall av ganger siden jeg ble gravid. Begynte og blø litt etter den siste gangen, så har ikke turt etter det. Og har fått vonde kynnere etter hver gang, så blir nok en stund til neste gang

jepp her drives det på normalt nivå igjen ;) 
Litt mindre under den værste kvalmen men det er jo over nå... 
Har ikke hatt noe blødninger da  :)

Du e i allefall ikke alene! Flaut å si det, men har hatt sex 1 gang sia æ pissa på testen i februar ! Æ har bare ikke lyst, ikke litt en gang ! Men skjønne jo at æ bare må "hoppe" i det ! Ønske at det ordner seg for dere å ! 

Ja, her er det nå bare å kose seg :,)

Jeg har vært heldig og vært i fin form hele tida, så sengekos er ingen hindring.

Ikkje fullt så aktiv som før graviditeten. Og hvertfall ikkje dei første 3 mnd!! Men er definitiv litt aktivitet når mannen e hima og ikkje på jobb i nordsjøen

Ja, her koser vi som før, litt stress når bekkenet er på tur å låse seg, så da er det bare å hive seg rundt i en ny stilling emoticon

Ja, her koser vi som før, litt stress når bekkenet er på tur å låse seg, så da er det bare å hive seg rundt i en ny stilling emoticon

Tror jeg kan telle på ei hånd de gangene vi har hatt sex etter jeg ble gravid. Mista hele lysten sist også. Nesten som jeg gruer meg de kveldene vi legger oss samtidig, tenk viss han ymter frempå :p HUFF.. :(

Her blir det meir i svangerskapet enn ellers :-P Einaste tegn eg hadde på graviditet var auka lyst, so mannen merka det jo før meg !!   Var sånn forrige sv.skap og !! :-S

er ikke like mye og ofte her heller, men det skyldes mye jobb osv. Vi jobber veldig forskjellig fra hverandre, så ikke alltid like lett å få det til å treffes. Og i perioder har jeg vært ganske trøtt.
Men kos er bra :,)

her e d meir enn vanlig... :/ ikke vert slik de andre svskapa...

Jeg var veldig gira i begynnelsen av svangerskapet. Til og med når jeg var kvalm.. Helt sykt!
Nå har det dabba av litt, men det har litt med å gjøre at vi har hatt mye på plana den siste tiden, så haba-haba har vel ikke vært første prioritet. Men nå er det vel en uke siden sist, og da er det på tide med "vedlikehold" snart.:)

i begge svangerskapene mine blir jeg mer gira, men i første ble mannen litt skremt, etter blødninger og denne gangen har vi full nekt :(

Her i gården er lysten som vanlig for begge to?? men jeg får så fryktelig vondt både under og etter akten at vi har sluttet med sex, men tilfredsstiller hverandre heller på andre måter?????? fungerer veldig bra! Tror ikke jeg hadde greid å kyttet ut sengekosen?? Litt sexytime er bra for alle??

Sist eksploderte lysten etter uke 23 eller noe. Så blir spennende å se om det blir slik denne gang også. Foreløbig er det ganske labert på den fronten:-P

Back
Topp