Senga til snuppa <3

Lykkerus

Lykke <3
Da er soveplassen til snuppa klar <3

Må vise :) synest det vart sååå søtt <3 *glede seg*

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1375893767875.jpg
    1375893767875.jpg
    25,2 KB · Visninger: 154
Nydelig!! :) Gleder meg til eg sjølv kan begynne... :)

Så fint <3
Ble ferdig i går jeg også :)

Så fint! Likte så godt fargen på sengen! Vi har en ganske lik seng, bare i hvit- men skulle gjerne hatt den i en annen farge...

Skal bebisen sove på eget rom fra starten av eller er dette et eget hjørnet av deres soverom? Vet ikke hvor mye jeg gidder å ordne på soverommet til snuppa før hun skal binder selv...

Så fint! Likte så godt fargen på sengen! Vi har en ganske lik seng, bare i hvit- men skulle gjerne hatt den i en annen farge...

Skal bebisen sove på eget rom fra starten av eller er dette et eget hjørnet av deres soverom? Vet ikke hvor mye jeg gidder å ordne på soverommet til snuppa før hun skal binder selv...[/quote

Ho har fått sin egen krok på soverommet vårt :) rommet ho skal ha seinare er foreløpig gjesterom :) vi flytter ikkje ho på eget romm før ho sover hele natta å er ca 8-10mnd

Tusen takk damer :) er meeeeget fornøgd :)

Lurer nemlig på å gjøre det samme selv. Er liksom en liten krok ved siden av sengen vår som jeg tenkte å pynte med noen wallstickers... Kan jo bare flytte på de etterhvert! Elsker de wallstickersene fra ferm living og de er ikke så dyre heller... :)

Så fint det var! ;)

Den var veeldig fin. :) Gleder meg til å få opp senga hjemme også!

Takk :D kjøpte den grå :) på reflex/bare barn for 6 år siden :p

Back
Topp