Senga til prinsen vår er klar *bilde*

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
I dag har jeg nok en gang raidet babyshop i selskap med en god venninne.
Plutselig avtalte vi at vi like gjerne kunne kjøpe sengen etter hennes sønn + stellekommode og det ble jo kjempe billig sammenlignet med om vi skulle kjøpt nytt! Kjøpte madrass + overmadrass + ammemadrass i dag + 2 x stellematter, babygym og uro i dag. :) Så fikk svidd av noen lapper - tror enten jeg har blitt utrolig gjerrig siden forrige baby eller så har ting blitt MYYYYE dyrere. :P

Her er forresten sengen hans - synes den er en prins verdig. <3
Hjemreise klærne hans henger over sengekanten. Søt lys blå bukse med dyr, blå kortarmet body og en liten tynn lue med UV-beskyttelse. :) Fint skarre værra! ;)

934068_10151660725880708_1746615400_n.jpg

Kjempe fint :) greit å spare penger. Gjør ingenting å kjøpe brukt når det ikke er slitt.

Så koselig :) glede meg til å gjøre klar senga eg og :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så utrolig fint det ble! :-)
Jeg liker det sengetøyet du har der. Dessverre var de utsolgt for lilla, som er "jentevarianten", ellers hadde jeg også hatt et sånt! :-)
Deilig å få kjøpt noe brukt også da. Vi har også kjøpt brukt seng og kommode, via nettet da, så nå skal det bare vaskes grundig og gjøres klart. Trenger tisselaken eller madrassbeskytter da. Må se hva lommeboken har råd til nå, og heller investere i det etterhvert.

Tror prinsen din kommer til å sove godt i den sengen der. :-)

Så utrolig fint det ble! :)
Jeg liker det sengetøyet du har der. Dessverre var de utsolgt for lilla, som er "jentevarianten", ellers hadde jeg også hatt et sånt! :)
Deilig å få kjøpt noe brukt også da. Vi har også kjøpt brukt seng og kommode, via nettet da, så nå skal det bare vaskes grundig og gjøres klart. Trenger tisselaken eller madrassbeskytter da. Må se hva lommeboken har råd til nå, og heller investere i det etterhvert.

Tror prinsen din kommer til å sove godt i den sengen der. :)

Ja, det er jo miljøvennlig å fint å kjøpe brukt synes jeg. Så lenge det ikke er helt falleferdig. :)
Jeg er jo ganske ekstrem til å shoppe til tider så de lappene vi sparte der får jeg nok spyttet inn et annet sted uansett tenker jeg. ;)

Ja, det er jo miljøvennlig å fint å kjøpe brukt synes jeg. Så lenge det ikke er helt falleferdig. :)
Jeg er jo ganske ekstrem til å shoppe til tider så de lappene vi sparte der får jeg nok spyttet inn et annet sted uansett tenker jeg. ;)
Hi hi! Ja, det blir som regel sånn! Pengene blir brukt uansett. Men da får du jo mer for pengene iallfall! :-)

Så koselig! Også så fint det ble :)

Så herlig å få på plass senga :)
Det ble kjempe fint og koselig :)
Jeg har også det sengesettet ;)

Så koselig. Vi har også lagt på samme dynetrekk til prinsen som kommer her, hihi.

Back
Topp