Senga til gullene

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Hva sover de i og hva har dere under de?

jeg har tisselaken, så ett laken, og ved hodet har jeg flanellbleier(sånt myke storekluter) Jeg føler at han blir så klam og varm av det, men er usikker om jeg skal ta det bort og bare la han ligge på lakenet. ellers sover han i pysj enten med eller uten ben.

Sov i body før i sommer, men ammer oppe så tar på lang pysj[:)][:)]

han ligger i pysj. på madrassen har vi tisselaken oxo vanlig laken oppå der. under hode har vi gulpeklut. 

Her har vi bare laken på madrassen, føler tisselaken blir så klamt... Prinessa sover på pute med helseteppe og dyne over seg [:)]

snuppa sove i pysj, og ligge på dry-overmadrassen med vanlig laken oppå, bruker putetrekkene som gulpeklut[:)]

Madrass, Dry overmadrass , laken.. Under hodet putetrekk, gulpeklut [:D][:D]

Har tisselaken med vanlig stretchlaken over. Madrassen synker ned så mye under hodet, så har nylig begynt med pute også. Han sover i langermet body og sokker eller pysjamas. Har helseteppe og dyne over seg [:)]

Har laken og putetrekk og gulpeklut under hode. Så dynetrekk på dyna så klart, så sover han i pysj [:)]

Madrass, tisselaken, laken, putetrekket som følger med dynetrekket under hodet, sover i pysj med dyna over seg. ikke noe teppe eller skinn eller noe sånt. Av og til har hu klorevåtter på. Hu blir av og til veldig kald på hendene.

Har kjøpt tisselaken, men enda ikke brukt det..
Hun sover på laken med putetrekk under hodet..
I pysjamas[:)]

Her er det dry madrass, tisselaken, overmadrass fra jysk, og laken. Putetrekk og gulpeklut under hodet. Dyne oppå, eller bare helseteppe om det er varmt. Sover i body og sokker, eller i pysj uten body under.

tisselaken først så laken så en sånn klut under hodet (i tilfelle gulp osv) ligger i ullpysj og har dyne på seg.

ORIGINAL: anne85

han ligger i pysj. på madrassen har vi tisselaken oxo vanlig laken oppå der. under hode har vi gulpeklut. 

samme her

Gardar ligger i body, pysj og enten strømpebukse eller ullsokker på. Også ligger han i vognbagen oppi sprinkelsenga. i bagen har han laken og lammeskinn under seg og en stor dundyne over. Høres fryktelig varmt ut, men vi har vinduet oppe så da blir det ikke så ille likevel siden det faktisk er ganske kjølig i rommet.

vi har kun laken oppå madrassen (var meninga me tisselaken også, men føler det blir så klamt), så har hun putetrekk under hodet. sover i pysj uten føtter med sokker på [:)] ååå koseklut kaninen sin! den er viktig! [;)]

Back
Topp