Senga endelig oppe å klar

samaha27

Elsker forumet
I går gjorde vi klar senga så nå kan frøkna bare komme:) Godt å være ferdig m d..Har igjen å gjøre klar vogna og vogga, men d er sånn som d ikke haster så veldig m..Vogga er jo fort gjort og vogna kommer vi ikke til å bruke de første dagene likevel..Bilsete skal plasseres, men venter litt m d ennå..

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    593,4 KB · Visninger: 86
Åh så lekker seng!

Så fin seng og sengesett. :) Godt og få det på plass! :) Jeg gjorde det for en del uker siden, bare for jeg var spent på hvordan det ble. :P La et laken over da, sånn at det ikke skulle støve ned. :P

Så fint;) her har jeg begynt motsatt på vogna men ikke sengen får den i julegave;)

Godt å være ferdig m d ja:) Spes i m sambo er hjemme bare i helger for jeg hadde ikke klart å få den sammen selv og i m at man vet aldri når hu har tenkt seg ut;) Plutselig så finner dem ut dem vil ut før tiden..Kjøpte senga for noen uker siden så var spent på hvordan den ble for hadde ikke sett den oppsatt..Ble veldig fornøyd selv i hvertfall..Kjøpte den på ikea..Fargen er svart/brun..Kommer an på lyset du får på den..

Så fin :D
Jeg har nettopp delvis demontert sprinkelsenga her. Så skal jeg få den vaska og skrubba og montert sammen igjen :)
Onkelungen til gubben har fått i oppdrag å handle oss ny madrass i helga når han skal på bytur. :D Så snart er vi i boks her og :D

Så søtt sengesett, og så fin seng :) herregud, tenk, er ikke lenge siden jeg og du satt å grubla på hvem hverandre var, men ikke turte å fortelle det enda fordi vi ikke var passert de trygge ukene :p å nå så kommer babyene på løpende bånd her :D gøy! Er du medlem på Facebook gruppa til bv samaha?

Så søtt sengesett, og så fin seng :) herregud, tenk, er ikke lenge siden jeg og du satt å grubla på hvem hverandre var, men ikke turte å fortelle det enda fordi vi ikke var passert de trygge ukene :p å nå så kommer babyene på løpende bånd her :D gøy! Er du medlem på Facebook gruppa til bv samaha?
Tiden har gått fort ja:)Husker vi stussa på hverandre..Fann d ut til slutt:) Går fort nå til alle får sine små..Jeg er ikke medlem der nei..Skjer d noe der da?

På løpende bånd? :o Her går jeg visst glipp av mye! :p

Så fin seng og sengesett. :) Godt og få det på plass! :) Jeg gjorde det for en del uker siden, bare for jeg var spent på hvordan det ble. :P La et laken over da, sånn at det ikke skulle støve ned. :P
Smart med lakenet. Tror jeg må gjøre det samme i morgen. Ordnet senga nettopp, og er 34 uker :p

Tiden har gått fort ja:)Husker vi stussa på hverandre..Fann d ut til slutt:) Går fort nå til alle får sine små..Jeg er ikke medlem der nei..Skjer d noe der da?
:) njaa, der har vi jo alle navn da, så man "kjenner" ig husker hverandre bedre der føler jeg, og mange oppdaterer nok en del oftere der en her da det er lettere tilgjengelig på face :p hehe.. Spennende og følge med der jeg kan nå når ting nærmer seg for alvor :D

Back
Topp