Senga<3

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
ImageUploadedByBV Forum1369831216.061464.jpg

Senga er klar :) mangler bare å få den ut av rote rommet å inn på soverommet :) <3 kanskje litt tidlig 34 +5 men men klarte ikke dy meg :)

Jeg har gjort akkurat det samme idag, og slenger over ett stooort laken, så samler det ikke så støv. :)

Hihi, koselig :-) Fine senga!

Jeg gjorde også det samme i helga, 34+6, godt å høre at vi er flere sammen i utålmodig-båten ;-)

Men da er det greit når flere har gjort det :) tror jeg legger over laken jeg også det var smart :)

Så fin den va :) eg vente på at senga ska komme i posten eg :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så koselig! =)

Vi har sprinkelsenga stående umontert i pappen sin i stua lent inntil sofaen vi foreløpig. Må male over et par flekker på soverommet og prøve å få plass til den snart.

Å, så fint! :)

Kjempe fint det ble :)

Her har jeg nå klar sprinkelsenga på barnerommet og Leandervugga i stua. Ferdig oppredd og klart til prinsen :p

Vugga til soverommet er akkurat skrudd sammen og prøvd om den passet mellom veggen og senga på min side.
Det ble rett og slett perfekt :)
Men der mangler jeg alt foreløpig. Men søster til mannen sa hun skulle kjøpe madrass, dyne, laken sengtøy og sengekant til den, får ringe henne og høre om hun har gjort det, og gi beskjed at vugga står klar ;)

Kjempe fint det ble :)

Her har jeg nå klar sprinkelsenga på barnerommet og Leandervugga i stua. Ferdig oppredd og klart til prinsen :p

Vugga til soverommet er akkurat skrudd sammen og prøvd om den passet mellom veggen og senga på min side.
Det ble rett og slett perfekt :)
Men der mangler jeg alt foreløpig. Men søster til mannen sa hun skulle kjøpe madrass, dyne, laken sengtøy og sengekant til den, får ringe henne og høre om hun har gjort det, og gi beskjed at vugga står klar ;)

Så koselig :) ja det kribler i magen nå vi gleder oss såå :)

Back
Topp