Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
venter første barn og lurer på hvilken seng man skal velge. Har egentlig landa på bedside crib. Noen som har innspill i hvilken bedside crib man skal velge? har sett på moweo bedside crib. Noen slm har erfaring med denne? synest det var grei pris på den
Har kjøpt denne jeg også, brukt 3 mnd. fikk den for 600,- hadde det ikke sist, og savnet det veldig, så gleder meg til å bruke det denne gangen.https://www.barnashus.no/bedside-cr...dn_AzhYK6h3vJAV3scBONUuJnrPeGbYBoCcxEQAvD_BwE
Har kjøpt denne. Min søster hadde samme og var veldig fornøyd. Kjøpt på tilbud, men ser de på Finn til ok priser
Vi har troll bed side crib..den er helt super med hjul... og en side man kan ta opp og ned..så derfor hadde vi den inne i stua på dagtid..og så trillet vi den inn på soverommet på kvelden og låste hjulene inntil senga. absolutt å anbefale. fin er den også. kan gjøres om til sofa til barnerommet når man ikke trenger den mer!!venter første barn og lurer på hvilken seng man skal velge. Har egentlig landa på bedside crib. Noen som har innspill i hvilken bedside crib man skal velge? har sett på moweo bedside crib. Noen slm har erfaring med denne? synest det var grei pris på den