seng

~Lisbeth83~

Forumet er livet
lurere på en ting...
hvor stor seng har dere?
hvilken dyne har dere/dobbeldyne eller enkeldyner??
mange puter osv...

vi har kontinentalseng 150*200
en pute hver...
og dobbeldyne 200*220
skulle vel egentlig hatt større dyne jeg drar til meg hele dyna om natte så sambo må krype helt intill meg for å få varme[:D][:D]

senga er 180*200
to puter hver
dobbeltdyne 200*220

har ei rammemadrass, sånn stor, er ikke sikker på mål..hehe
hver si dyne, greier ikke å ligge under samme! spes. viss en er sjuk (eller er en gravid makk[:D])
åsså har vi en pute hver, men jeg bruker ei ekstra pute mellom beina nå!

Vi har stoooor seng.. husker ikke måla, er det 180-220 eller 200-220 et eller annet sånt noe, har en dyne hver da for jeg må ligge med dyna godt pakket rundt meg og litt vekk fra kjærsten fordi jeg må ha skikkelig frisk luft når jeg sover så orker jeg ikke dobbeltdyna.. vi har 6 puter i senga, jeg bruker gjerne fire-5 mens kjærsten tar det som er ledig..haha [:D][:D][:D]

rammemadrass seng som er 180*200
to puter kvar og kvarsi dyne!!

He he.. Nå vet vi vel snart det meste om hverandre!! Gøy det [:D]

Vi har svane rammemadrass.. 150x200.
Dobbeltdyne
Min kjære har en pute, jeg har tre.. (en mellom bein)

Også er det sånne skikkelige gode dunputer! Kostet flesk, men absolutt verdt det!! [:D]

Vet ikke målene på senga, kjøpte den i australia og der heter den Queen size! Også har vi dobbelt dyne!! Super deilig! Da kan man liksom krype intil hverandre uten at det blir noen kalde glipper mellom dynene! også har vi hver vår pute!
Pluss at jeg har en ekstra pute og dyne til å bygge meg opp i diverse sovestillinger!

150*200, vær sine dyne, eller æ har to da, en såmm æ rulle som ei pølsa å har mella beinan å unner magen osv...4 pute, han har en å æ har ræstn [:)]

Vi har stooor Svane rammemadrass, 180*200, Hver vår dyne, og tre puter i senga. Orker ikke masse dill dall i senga jeg[:)]

Vi har rammemadrass som er 180* 200
Hver vår gode nakke pute og stor dobbeldyne 200*220..

svane rammemadrass 180x200
dobbel dyne 220x240
2 puter hver

Vi har rammemadrass 150x200, tre puter (han en, jeg to) og to vanlige dyner.. Ønsker oss dobbeltdyne!

Ååå..vi har en vidundelig svane rammemadrass 220*200[8D][:D]

Vi har også dobbeldyne 210*220...HEEEEEEEERLIG[:D][:D]
Også har vi to puter hver..men jeg elsker å pynte op senga med pynteputer også jeg da[;)]

Vi har 180x200, og så har vi hver vår dyne og hver vår pute[:)]

Vi har rammemadrass 180*200

Og 220 dyner+ en ekstra dyne til sambo..

Og vi har vel fem puter i senga + at jeg har en lang dunpute, rund som jeg har mellom bena, forresten glemte lille puta jeg har under magen og koseputa mi fra jeg var liten he he[:D]

Vi hadde dobbeldyne før, men jeg er litt dynegrisk så han hadde jo aldri dyne... Stakkars[8|]

vi har rammemadrass.:180*200...
har hver vår dyne og jeg har to puter og han har tre...

klem[:)]

har rammemadrass på 180*200. Hver vår dyne på 220 (jeg har to nå da-må ha en mellom beina oxo) og hver vår pute...

Back
Topp