Seng VS reiseseng???

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
Etter å idag har fått avslag på familie gjennforening med min mann så begynner tankene å fly, det virker som om jeg og lille jenta blir nødt til å reise til egypt når hun er et par mnd og bli der en liten stund.

Så nå må alt spares der det spares kan, så spm mitt til dere damer er: 
Kan man bruke reise seng som vanlig seng med å putte en skikkelig madrass i den? Dette ville ikke bare spart oss penger her men også sluppet å kjøpe ny seng i egypt.

Ja det kan du! Men du har ikke muligheten til å regulere høyden på bunnen.

Det har storesøster hos besteforeldrene og på hytten :) funker akkurat like bra som en vanlig seng :)

Reiseseng fungerer veldig bra. Det eneste er at barnet ligger veldig langt nede.
Det er ikke farlig eller noe, edt betyr bare litt ekstra bøying og løfting for din del.
Du kan jo bare ha babyen liggende i bagen til vognen...?  
Mange som bruker vognbag som seng i begynnelsen.
Håper du får faren hjem snart!!

Takk for alle svar :)
Da blir det nok bagen til vognen og reise seng 

Mener å huske vi kunne ha reisesengbunnen et hakk høyere opp også.... Så det blir nok helt bra :)

Det kan du så absolutt gjøre.
Vår reiseseng blir brukt mye, og vi kjøpte en madrass og la nedi i tillegg.
Erlend har sovet fint i den hele tiden.

Vi har reiseseng med 2 forskjellige høyder så det finnes! Men er noen kg begrensninger på øverste da, men brukte den øverste hvertfall til han var ca 4mnd. Men vi kjøpte vår i usa, men burde jo finnes her i landet også!

jada..selv om min datter var 9,5 - 11 mndr da vi var på ferie i Italia ifjor og hun sov i reiseseng på skummadrass i den perioden uten problem.

*Singo* skrev:
Ja det kan du! Men du har ikke muligheten til å regulere høyden på bunnen.

Har sett de har sånn til å bruke i reisesengen så du ikke trenger bøye deg sånn, mener jeg har sett det på barnas hus, men den koster jo litt den også, så om du ikke har noe problem med å bøye og løfte så er det like greit med madrass i reisesengen.....

Back
Topp