Seng til tvillinger

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Skal ha tillinger i Mai, og nå fått tiøbud om ei bedside crib. Tenker den hadde vørt kjekk om behge kunne ligge i den i starten, men hva tenker dere som aølerede har tvillinger eller skal ha? Hva er praktisk i forhold til soving og mating på natten?
 
Nå hverken venter jeg, eller har tvillinger, men jeg tenker kanskje at det ikke er lenge begge to får plass i en bedside crib, da disse ikke er voldsomt store. Hadde bedside crib til lillemor, og det var veldig greit.

Men hva med en vanlig grindseng der du kan ta av ene siden å bruke ha stående inntil din seng? Da er det i allefall plass til begge en stund lengre. Ellers så har jeg hørt fra andre flerlingforeldre at de hele veien har vært veldig konsekvente med leggerutiner og at barna skal sove i egen seng fra starten av, men dette er jo veldig individuelt hva som fungerer best i hverdagen.

Håper dog du får svar fra noen som har erfaring. Har du hørt rundt i tvillingforumet? Der er det nok mange med erfaringer og bedre svar enn meg
 
Jeg skal ha tvillinger og har forhørt meg litt rundt. Har skjønt at mange legger de i samme seng i starten hvertfall, det tenker jeg vi vil også dersom det ser ut til å gå fint :happy:
Min tanke så langt er å ha vanlig sprinkelseng med bunn man kan heve/senke, ta av ene siden og feste den til vår seng. Tror bedside crib kanskje blir fort litt liten?
 
Back
Topp