Seng til mini!

ostekake

Glad i forumet
MAI 2013
Da var seng med himmel, madrass og enda et sengesett i hus + bittelitt ulltøy. Følte det begynte å haste etter mine falske rier på mandag. Har stortsett alt annet etter vesla, men senga er vel det viktigste? Får vel prøve å sette den opp i morgen eller på søndag. Kan jo ikke ta noen sjanser på at mini kommer før alt er klart, og jeg ikke får kosen med å ordne til selv! :p

Har tenkt litt i de baner jeg og,at det er kanskje påtide å gjøre noe i stand tilfelle noe skal skje....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg har set meste klart, men ikke senga. Tenkte at hvis ungen kommer så sover han i vognbagen først :)

Godt å få litt i orden :)
Og så koselig som det er når ting begynner å komme litt på plass <3

Er selv på leting etter 'riktig' seng som kan stå på stua og forflyttes til vårt soverom på natta. På hans rom står allerede en sprinkelseng klar, arvegods etter småsøsken, men han skal jo ikke sove der inne med det føste :)

Så godt å begynne å få ting i hus.

Jeg var på IKEA å kjøpte stellebord og vaskeskåler til å henge på kanten.
Bilsetet ble kjøpt mandag, etter MYE diskusjon med min mann ;-) Tror vi faktisk har det vi trenger da.. Veldig deilig å ha så mye fra før som vi kan bruke, pluss at vi har arvet veldig masse tøy, etter lillebroren til Bestvenninnen til Mina.

Veldig deilig når ting begynner å komme i hus ja :D her mangles det litt enda, vogn med diverse utstyr og bilsetet kom i går, så nå gjenstår seng (trenger den egentlig ikke med en gang da vi skal ha en arvekurv de første 1-2mnd), stelleutstyr (kremer, kluter, håndkle og sånne ting), litt div ammeutstyr (venter på noen pakker enda) og litt klær. Skal til Polen neste helg, så regner med at det blir litt klesshopping da ;)

Her arver vi (eller har fra før) alt mini trenger, og litt til. Har kjøpt nye kluter, håndklær, tisselaken og litt klær da :) Skal muligens kjøpe en søskenvogn, siden vesla ikke er stor nok til å gå hele tiden enda, men det kan jo fort snu på noen måneder.. Mangler vel bare gardiner til babyrommet nå :)

Back
Topp