Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi gikk for Stokke sin som kan bygges ut. Det er smak å behagnår babyen sover i sovepose har man forsatt laken i sengen?
bør man kjøpe seng som man kan dra ut å vokse i eller en vanelig sprinkel seng?
Bør ikke ha tisselaken rett under laken (blir for tett, se LUB sine nettsider). Men under overmadrass.Jeg hadde fortsatt laken med tisselaken under. Vi gikk for Stokke sin som kan bygges ut. Det er smak å behag![]()
Jeg sier bare hva jeg har gjort og hva som har fungert for megBør ikke ha tisselaken rett under laken (blir for tett, se LUB sine nettsider). Men under overmadrass.
Ja det forstår jeg, men på et slikt forum er det da viktig at noen sier ifra om det gis råd som f.eks. øker risikoen for krybbedød. Til trådstarter: Her er den beste kilden til info om hvordan babyens sovested bør være: https://lub.no/om-barnedod/krybbedod/forebygging-av-krybbedod/sorg-for-gode-pusteforhold/Jeg sier bare hva jeg har gjort og hva som har fungert for meg![]()
Jeg siktet forøvrig til bruk av tisselaken fra barnet mitt sov i egen seng på eget rom å da var ho over et år...... Men bra du informerer. Jeg hadde aldri lagt henne på et rom alene fra fødsel uansettJa det forstår jeg, men på et slikt forum er det da viktig at noen sier ifra om det gis råd som f.eks. øker risikoen for krybbedød. Til trådstarter: Her er den beste kilden til info om hvordan babyens sovested bør være: https://lub.no/om-barnedod/krybbedod/forebygging-av-krybbedod/sorg-for-gode-pusteforhold/
Ok, da er det jo ganske irrelevant å svare, TS spurte jo om råd til baby, og er tydelig nybakt mor eller har ikke født enda.Jeg siktet forøvrig til bruk av tisselaken fra barnet mitt sov i egen seng på eget rom å da var ho over et år...... Men bra du informerer. Jeg hadde aldri lagt henne på et rom alene fra fødsel uansett![]()
Beklager.. Skal ikke gjenta segOk, da er det jo ganske irrelevant å svare, TS spurte jo om råd til baby, og er tydelig nybakt mor eller har ikke født enda.
Ja, hygenisk å alltid ha noe som dekker over madrassen, og babyens hode rører jo madrassen. Gjerne også overmadrass/madrassbeskytter som kan vaskes under lakenet. Vil du ha tisselaken for å beskytte selve madrassen så bør det være under en overmadrass/tykk madrassbeskytter.Men har man laken under sovepose?
Ja jeg er første gangs mor å har ikke født enda
Tar i mot alle gode råd
Jeg hadde vanlig sprinkelseng til første, men hun nektet å sove i den. Så ble samsoving.når babyen sover i sovepose har man forsatt laken i sengen?
bør man kjøpe seng som man kan dra ut å vokse i eller en vanelig sprinkel seng?