Seng til baby

Dor001

Andre møte med forumet
Kommer dere til å bruke seng fra starten, eller begynner dere med vugge? Noen som har erfaring med Stokke sin seng? :)

Hei:) Vi blir å bruke sprinkelsenga fra dag 1. Men den blir vel mer liggende i senga med meg den første tida sikkert utover natta :p

Jeg er veldig usikker... Har både sprinkelseng og vugge... Hadde i utgangspunktet tenkt vugga på stua, men vurderer nå å bruke den på soverommet og heller ha en kurv på stua... Men ikke bestemt enda...

Bruker seng på rummet. Men han kommer ligga med meg med meg den førsta tiden:-) vugga kommer eg ha i stuen

Kommer mest sannsynlig til å kjøpe bedside crib som babyen skal sove i de første månedene. Føler meg tryggere når babyen ligger i egen seng, men samtidig helt inntil vår seng :)

Tenker å ha sprinkelseng inntil vår seng, med ene siden tatt av. Sånn at det blir som en bedside crib, bare mye større selvsagt.
Muligens vugge på stue, hvis svigermor klarer å oppdrive den faren hennes har lagd som mange av barna i den familien har brukt.

Jeg synes det var veldig kjekt med vugge ved senga. Da slapp jeg å stå opp for å ta opp ungen.

Når har vi fått ny og mye høyere seng så regner med at vi bruker spinkelsenga denne gang.

Har kjøpt Stokke seng og er usikker på om vi skal kjøpe vugge. Litt plassmangel inntil vi får kjøpt større leilighet.

Bedside crib på soverommet og vugge i stua. :)

Har seng på rommet og vugge i stua :) evt lekegrind med Babynest vist søskena ikkje klarer og la vugga stå stille :p har og ein stor hund. Så blir mest sansynelig til at lekegrinda kommer frem tiligt

Sprinkelseng på rommet og vogna (ute) på dagtid. Hadde vugge også med de første, men ble ikke brukt..
Blir nok mye med oss i sofaen og etter hvert på gymmatte på gulvet:)

Back
Topp