Seng til baby i stue

Ronja

Blir kjent med forumet
Tips? Lillebror trenger nok sin egen plass i stua, litt "opp" av gulvet, da han får en svært hengiven og litt brå storesøster på 2,5.. ;) sist trillet vi bedside crib fra soverom til stue, men nå bor vi i rekkehus med en etasje mellom, så det blir litt upraktisk..

Stokke home ;) den lille vugga. Den er superfin og praktisk ;)

Vi skal kjøpe moseskurv på gyngestativ, som man bare kan løfte kurven av dersom man feks skal ta en dusj, så er det bare å ta den med på badet

Vi har bare kjøpt den billigste sprinkelsenga de har på Ikea for å ha i stua.
Er jo ikke sånn at babyen bryr seg om hva han ligger i, så blir jo opp til deg hvor mye penger du vil legge i en ekstra soveplass :)

Ellers så hadde en lekegrind med justerbar bunn vært et alternativ, da får du jo eventuelt brukt den senere også :)

vi skal få en sprinkelseng som vi skal bruke.
Mest kommer han nok til å sove ute i vogna, men om det er skikkelig surt og kaldt, eller om mor trenger en hvil på dagen så er det en billig løsning :)
Ellers hadde jeg tatt en lekegrind, men siden vi får senga gratis blir det den istedenfor, blir jo samme greia ;)

Vi har litt dårlig med plass i stua, så jeg endte opp med å finne en litt smalere vugge, brukt på Finn.no (troll Monica vugge)

Vi brukte babynest i sofaen i begynnelsen, og senere vogna. Den har han sovet i siden han ble for stor for å ligge i redet, og sover der på dagen fremdeles.
(Han er snart 18 mnd.)

Lurt! Kjenner noen som monterte den i en betong tak, henger perfekt over hjørnet i sofaen sånn at man kan sitte å gynge på babyen mens man tar seg en hvil :)

Det er jeg glad jeg ikke gjorde, ungen vil ikke ligge opp i der.

Kjøpte en vugge på finn og malte den med miljøvennlig (?) maling etpar mnd før termin.
Ble veldig lite brukt da hun hovedsakelig bare tok lurer i babynest i sofaen :P

Back
Topp