Seng til 2-åring..

Georgie

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Skal kjøpe seng til 2-åringen, men finner ingen jeg liker. Hvordan seng har dere til barna deres?

Vi har en familiekøyeseng på rommet til barnet vårt. Hun sover på den nederste delen og har massevis av plass som passer henne godt da hun beveger seg fryktelig mye om natten. Mener denne er fra Jysk. Så får lillesøster sove øverst når hun blir gammel nok.

Vet ikke helt hvor senga er kjøpt for har fått den men junior har en "vokseseng" du kan dra ut i lengden etterhvert som barnet vokser :)

Vi har Kritter juniorseng kjøpt på Ikea til 700 kr. Super seng som også er fin å se på :)

1379451_551255854928718_1179684627_n.jpg

ImageUploadedByBV Forum1388480049.945024.jpg

Denne har vi kjøpt til jentungen. :) Hu blir 2år i januar.
Tenkte jeg skulle kjøpe noe tyll og forskjellige stoff etterhvert og lage sengehimmel og litt sånt, rundt den ramma over senga. :)

Henger meg på her for å få forslag :) Gutten blir to år i januar og tenker han skal få "storguttseng" rundt den tiden :)

Jenta mi fekk hemnes dagseng frå ikea når ho blei 2 år :-)

kritter-seng-med-ribbebunn__0110179_PE260253_S4.JPG

Jentungen har denna, både ho og me e fornøyde :)
Lure på å bygga an opp i høyden ette kvart, så får ho meir oppbevaringsplass på rommet, og ein hemmelig krok ;)
Ho har et veldig lite rom, så må prøva å utnytta plassen i høyden og:P

kritter-seng-med-ribbebunn__0110179_PE260253_S4.JPG

Jentungen har denna, både ho og me e fornøyde :)
Lure på å bygga an opp i høyden ette kvart, så får ho meir oppbevaringsplass på rommet, og ein hemmelig krok ;)
Ho har et veldig lite rom, så må prøva å utnytta plassen i høyden og:P
Denne har vi også!:) Tobias er super fornøyd:)

♡Tobias 20.11.10 & Simon 31.03.13♡

Masse fint å finne på Finn.no :)

Godgutten vår skal bli storebror, termin 3.2.14

Vi kjøpte en "brukt" uttrek seng, og skal males osv. Dette er den perfekte senga til vår lille, og har også noe å vokse i.

Den vil vi ha med tiden. Og er så enig ! Ser heller ikke noe poeng med mellomsenga. Vi har innebygde senger i veggen i vanlig 90*200 str.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi valgte også den pga at den kan gjøres om til dobbelseng hvis vi får gjester, eller ved sykdom ol. Og de genialt store skuffene under som får plass til MASSE leker.

Vi valgte også den pga at den kan gjøres om til dobbelseng hvis vi får gjester, eller ved sykdom ol. Og de genialt store skuffene under som får plass til MASSE leker.

Kan man bruke sengehest til den sengen?

Kan man bruke sengehest til den sengen?

Det har jeg ikke testet ut. Litt usikker på hvor vi har sengehesten, så får ikke testet heller. Og jeg tror 4åringen hadde blitt dødelig fornærma om jeg fant frem en sengehest nå :P

Det har jeg ikke testet ut. Litt usikker på hvor vi har sengehesten, så får ikke testet heller. Og jeg tror 4åringen hadde blitt dødelig fornærma om jeg fant frem en sengehest nå :P

Hehe ja det tror jeg nok. Jeg får ta en tur på IKEA og teste der . Takk for tips, frister veldig å kjøre på med vanlig seng altså.

Back
Topp