Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne har vi også!![]()
Jentungen har denna, både ho og me e fornøyde
Lure på å bygga an opp i høyden ette kvart, så får ho meir oppbevaringsplass på rommet, og ein hemmelig krok
Ho har et veldig lite rom, så må prøva å utnytta plassen i høyden og![]()
Den vil vi ha med tiden. Og er så enig ! Ser heller ikke noe poeng med mellomsenga. Vi har innebygde senger i veggen i vanlig 90*200 str.Vi har Hemnes Dagseng. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/50080315/
Sev ser jeg ikke poenget med å ha en mellomstadieseng mellom babysenga og en vanlig 75/80/90:200-seng.
Den vil vi ha med tiden. Og er så enig ! Ser heller ikke noe poeng med mellomsenga. Vi har innebygde senger i veggen i vanlig 90*200 str.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Vi valgte også den pga at den kan gjøres om til dobbelseng hvis vi får gjester, eller ved sykdom ol. Og de genialt store skuffene under som får plass til MASSE leker.
Kan man bruke sengehest til den sengen?
Det har jeg ikke testet ut. Litt usikker på hvor vi har sengehesten, så får ikke testet heller. Og jeg tror 4åringen hadde blitt dødelig fornærma om jeg fant frem en sengehest nå![]()