Seng og vogn klar!

Mammatilto+

Forelsket i forumet
I dag har jeg vasket ned sovrommet, og reid opp sengen til prinsessa:) Blei så koselig! Gleder meg til hun skal ligge i den:) Og mens jeg var så godt i gang, tok jeg å gjorde klar vogna oxo.

Så nå kan hun bare komme!!!! HIHI!!

Det er så kjekt å "bygge rede"! Har sjølv mala ein kommode frå når eg va lita. Den er no blitt lysegrå og nydelig! Perfekt til små nydelige klede i rosa og rosa dekor / pynt på toppen ;) Vesle frøken snupp er velkommen når som helst, om ikkje før, så i alle fall om 6 veker :D

Så gøy:)
Her er ingenting klart ennå føler at jeg har så godt tid, men tiden flyr jo egentlig avgårde da..
Etter at jeg har passert uke 37 har jeg sagt at gullet kan bare konmme

Nei, ikkje masse ellers som er klart her heller.. Men, glede meg til å finne fram kleda! Her har det gått i lyseblått og guttetonar, så overgangen til rosa og kjoler er no stor stas og spennande :p

Senga, stelleplass og vogn er klar her også.. klær er vasket og hengt/brettet... bleier og våtservietter :) Nå er det så mye mer virkelig .. Og jeg gleder meg masse.. 
Var på samtale med jordmor på fødeavdelingen i går.. og så mange nyfødte herlige små !! Snart er det våres tur :)

Nå henter sambo den nyoppussa familievugga hos svigers  Vi har brukt hele helga til pussing og maling, og den ble såååå fin! Gleder meg til lillefrøken skal ligge oppi der. 

Vogna står ferdig på siden av sofaen med nyvaska tepper og dynetrekk 

JEG ER SÅ KLAR!! Hihi 

Her begynte vasking av babytøy idag, kom kje lengre enn te sengklenå :P Men ennå  4uker te termin, så har forsåvidt goe tid ennå :P Superkjekt å kunna begynna å stella i stand <3

Back
Topp