Seng og stellebord

beakel

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Septemberbarna 2019
Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken seng og hvilket stellebord/stellekommode jeg skal kjøpe.
Har lyst på en seng som har justerbar bunn og nedfellbar/avtagbar side tror jeg, for å kunne bruke den som "bedside crib" i starten, men vet ikke om jeg heller skal kjøpe en bedside crib og en vanlig sprinkelseng etterpå. Er alt for mye å velge i.

Hvilken seng og stellebord/kommode har dere valgt til babyen deres? Vis gjerne bilder!
 
Jeg har kjøpt Leander seng og Sebra kili stellebord. Ang seng så ville jeg ha noe mer enn bare til spedbarn/første leveår. Denne kan han ha til han er 7-8 år.
Frøkna har Juno (orginalen av Sebra kili seng).

Når det gjaldt stellebord ville jeg ha god plass og mulighet til å stelle
mot meg.

ImageUploadedByBV Forum1464189564.881684.jpg
ImageUploadedByBV Forum1464189557.216101.jpg
 
Julia sprinkelseng funker som bedside og vanlig sprinkelseng :) veldig fornøyd med den. Slipper man å kjøpe to. Tror den har byttet navn - Sara elns? Men søker du på Julia sprinkelseng får du det opp på nett :)
 
Vi har kjøpt seng fra IKEA. Sprinkelseng! Den som er best i test, så da var det greit :) Har den ved senga vår!
 
Julia sprinkelseng funker som bedside og vanlig sprinkelseng :) veldig fornøyd med den. Slipper man å kjøpe to. Tror den har byttet navn - Sara elns? Men søker du på Julia sprinkelseng får du det opp på nett :)

Den har vi også!

Fikk i gave sv mamma, hun ville gjerne bidra mef noe ordentlig som vi virkelig trengte.
seng-julia.jpg
 
Back
Topp