Seng nr 2

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Når bytta dere fra sprinkel seng over til neste seng?

Evt hvilken seng kjøpte du?
Om dere har bilder så hadde det vært fint[:)]

Byttet da jenta vår var litt over 2 år. Byttet til en seng fra bohus. Lurer på om den heter casa eller noe slikt, men mener den var på vei ut. Det er ei slik seng med 3 dype skuffer under.

Vi byttet rundt 2-årsalder.
Jenta fikk hensvik juniorseng fra Ikea, og gutten fikk en racerbilseng....

ORIGINAL: funny_bunny

Vi byttet rundt 2-årsalder.
Jenta fikk hensvik juniorseng fra Ikea, og gutten fikk en racerbilseng....

Har du bilde av disse sengene?[;)]
Og evt pris?

Turbotrollet fyller snart tre år, og har nettopp fått seg ny seng [:)] Hun har fått valentine sengen fra Skeidar. En sånn seng man kan trekke ut etterhvert, som vokser med barne. Synes den er veldig grei, for da kan jeg ha den på det minste nå - slik at hun får mest mulig plass på rommet sitt, og så heller dra den ut etterhvert...

ORIGINAL: siljeheleen

Turbotrollet fyller snart tre år, og har nettopp fått seg ny seng [:)] Hun har fått valentine sengen fra Skeidar. En sånn seng man kan trekke ut etterhvert, som vokser med barne. Synes den er veldig grei, for da kan jeg ha den på det minste nå - slik at hun får mest mulig plass på rommet sitt, og så heller dra den ut etterhvert...

Denne [:)]

Den var søt da.. men da må en kjøpe nye madrasser ettehvert som senga blir lengre?

Vi byttet seng til snuppa da hun var 2 år (noen dager etter bursdagen hennes). Veslesnuppa skal snart bytte seng siden jeg er lei av sprinkelsenga. Har ingen bilder, siden vi har innebygde senger i skråtaket.

denne har vi kjøpt også. hun får den noen mnd etter at hun har fylt tre år.
nå sover hun i ei stokke sleepi seng som vi har tatt av grinda på.

Vi måtte bytte når vesla var 1 år og 7 måneder. Akkurat nå sover hun i en Biler seng.. Men hun blir å få ny når vi flytter en gang..

Byttet i høst, da guttungen var 2,5. Kjøpte 'valenine uttrekkseng' fra Skeidar, og er godt fornøyd [:)]

Har ikkje bytta seng enda og kommer ikkje til å bytte før han klarer (eller gidder) å klatre utav..

ORIGINAL: Drømmeren
Den var søt da.. men da må en kjøpe nye madrasser ettehvert som senga blir lengre?

Neida, trenger ikke det. Kjøpte en madrass som var delt opp i tre deler. Jeg tror senga er 110 cm nå, og så har jeg to deler på 30 cm som kan legges til i madrassen [:)]

guttungen byttet vi seng på da han var ca 3år, fikk da en gammeldags dra ut seng, lå i den til han var ca 4 da fikk han en helt vanlig seng 75*200
jentungen fikk en sengebrisk da ho var ca 2år pga at ho klatret ut

Byttet seng nå for litt siden.. jenta mi er 3,5 år! Hun var sååå stolt over å få storseng[:D]

Kjøpte denne fra Barnashus[:)] Og kjøpte også med den kassen under.. gull verdt!

Back
Topp