Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: bcv
Men finnes det noe lignende tempur, som ikke koster like mye? Er jo så dyre[8|]
Eller har noen andre gode madrasser å anbefale?
ORIGINAL: ohBaby!
på helsekosten her får man låne hjem madrass og pute for å prøve! jeg hadde ikke klart meg uten,går jevnlig til naprapat i tilegg.
og det som er med tempur er jo at det former seg etter kroppen så man får en roligere og bedre søvn! ligger man og gnur og snur hele natta sover man jo ikke godt... er ikke snakk om at man ikek skifter stilling i la natten fordet..
ORIGINAL: Mari Høne
ORIGINAL: ohBaby!
på helsekosten her får man låne hjem madrass og pute for å prøve! jeg hadde ikke klart meg uten,går jevnlig til naprapat i tilegg.
og det som er med tempur er jo at det former seg etter kroppen så man får en roligere og bedre søvn! ligger man og gnur og snur hele natta sover man jo ikke godt... er ikke snakk om at man ikek skifter stilling i la natten fordet..
Men hvis man har slik rygg som tilsier at man må ligge mye i ro om natten er jo tempur et godt alternativ. Jeg selv har bare brukt tempurputa og den var god om sommeren men om vinteren ble den steinhard - fordi jeg liker å ha det kaldt på soverrommet[:D]
Jeg vil signere lille nupp - Hestens seng er topp!