Seng i stua... Hjelp :)

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
I dag har jeg en god sovesofa i stua.. En som er ment å sove i hver natt.. Og sitte i hver kveld.. Ganske komfortabel :) meeeen, er så lei av å slå opp og ned denne tunge sovesofaen..

Og nå vurderer jeg å kjøpe meg en Ektorp 3 seter til å sitte i.. Og en enkeltseng stående i andre delen av stua... En 90 cm bred (madrass-størrelsen)

Men hva blir finest? En vanlig rammemadrass tildekket med sengeteppe og puter til hverdags.. Eller en hvitmalt treseng tildekket med sengeteppe og puter til hverdags?

:)

Hvitmalt treseng:)

Åja.. Hm... Men stemmer for trehvit av et salg ;) (om det passer inn med det med resten av møbelmanget)

Ja, tenker nok at en gammel treseng ville ha passet best inn :) men tenker at jeg må tenke litt komfor også.. Så tror beg heller mot rammemadrass :) men sengeteppe og puter

Har litt shabby chic stil her :)

Uff.. Ikke lett dette her.. He he

Ja, tenker nok at en gammel treseng ville ha passet best inn :) men tenker at jeg må tenke litt komfor også.. Så tror beg heller mot rammemadrass :) men sengeteppe og puter

Har litt shabby chic stil her :)

Uff.. Ikke lett dette her.. He he
Ikke lett nei.. Rammemadrass fungerer jo fint det også ;) Uansett hva du gjør så vil det jo bli som en liten sofa eller noe i utsene når man dekker det med teppe og puter ;)

Hvitmalt treseng:)

Brimnes er samme konsept men lavere kanter. Også fra ikea :)

Vi har en Hemnes dagsengen borti andre delen av stua! Den kan trekkes ut og bli dobbeltseng, også er den pen :) når den ikke er i bruk, som er mesteparten av tiden, er det lese- og strikkekrok med haugevis av hjemmesydde puter og et enormt, langhåret saueskinn. Madrassene (2x90 cm som ligger oppå hverandre) er dekket av et sengeteppe. :) det er den delen av stua jeg er mest fornøyd med! Grisekoselig der borte!

Back
Topp