seng i boks

smiley_81

Flørter med forumet
Hei jenter.. er enig om at det er blitt veldig stille her...
Og tror nok det er facebook sin skyld... og skal ærlig innrømme at jeg er mest der...

Men i dag har jeg vært å sett på sprinkelseng, arver av ei venninne...
Da er seng og vugge og vogn i boks...
Bare å glede seg til ul på torsdag!!!
Endelig begynner dagen å nerme seg, og endelig få en dato/termin å forholde seg til...
Bf gleder seg også stort til å hilse på mini... han spør hver dag om det er noe liv, så søtt at  han involverer seg så mye som han gjør..

Snedig og arve fra venner :)

Det er ikke mye liv her inne nei. Men skal innrømme det selv at facebook tar mye av tiden ja :p

Så deilig og ha noen ting i boks allerede da:) Selv i disse kanter så har jeg kun kjøpt litt klær. Seng får jeg låne av min mor, skal bruke den jeg og mine 2 brødre hadde når vi var små:)

Vi må bestemme oss for hvilken seng vi egentlig har lyst på vi.

Om vi skal ha samme som sist, eller om vi skal ta en annen. Syns det er vanskelig

Kjekt å arve litt ja, vi også satser på å benytte oss av noen arvede ting, er jo så mye man trenger.

Er kos med kjæreste som engasjerer seg ja :)

Hissigproppen, hva slags senger er det du har tenkt på?

Lionne skrev:
Kjekt å arve litt ja, vi også satser på å benytte oss av noen arvede ting, er jo så mye man trenger.

Er kos med kjæreste som engasjerer seg ja :)

Hissigproppen, hva slags senger er det du har tenkt på?

De på ikea med justerbar bunn og avtagbar side (sånn når de blir så store at de kan klarte over, og heller bare bør kunne gå ut selv)

Back
Topp