Seng fra Jysk

Frk.MammaMor

Elsker forumet
Bare jalla? Tenkte å kjøpe den dyreste goldmodellen, noen som har denne? 25 års garanti og man kan ligge i den i 100 dager og bytte hvis man ikke er fornøyd :o)

Har ikke prøvd noen av sengene de har, så kan vell egentlig ikke si noe om det, men synes generelt møblene de har er litt jalla. men det hindrer meg ikke fra å handle der i blant :p

Har en venninne som har sånn jysk seng,de er veldig fornøyd med den og angrer ikke på at de kjøpte. Datteren min har den dyreste rammemadrassen på 120 og har absolutt heller ingenting å klage på denne.. God å ligge i er den og.

lillerypa skrev:
Har ikke prøvd noen av sengene de har, så kan vell egentlig ikke si noe om det, men synes generelt møblene de har er litt jalla. men det hindrer meg ikke fra å handle der i blant :p

Jeg og syns møblene er jalla.. derfor jeg tviler litt..men kan jo bytte hvis man ikke er fornøyd da..

Jeg har hatt jysk seng før, det er den værste senga jeg har hatt, tok ikke lange tia før bunnen datt ut (vanlig bruk av senga, ikke noe hopping eller i overkant spenstig sexliv), så eksen datt rett i gulvet. Bytta senga, og gikk ikke lange tia før det begynte å bli grop på min side av senga (veide ca 70 kilo, så var ikke fordi jeg var så tjukk akkurat), og like etterpå datt bunnen ut på eksen sin side igjen. Da orka vi ikke å dra ut senga igjen, så bare fiksa bunnen på hans side og jeg lå i gropa til jeg flytta fra han. Og en ting til, overmadrassen sklei rundt  over alt, var litt sånn glatt stoff og sikkert litt dårlig kvalitet, så hver gang man snudde på seg var overmadrassen på vei ut av senga. 

Har nå svane seng og den er super, kjempe god, ingen problemer og overmadrassen ligger på plass :) Den var på kampanje når jeg kjøpte den, så var ikke mye dyrere enn den fra jysk, men en helt annen kvalitet.

Vi har den billigste rammemadrasen fra jysk og er superfornøyd! Må være en av de beste sengene jeg har hatt. Vi liker ikke for myk seng, og denne er kjempebra! Det er den modellen som av og til er på tilbud til 3000 for 180x200. :)

kariannemor skrev:
Jeg har hatt jysk seng før, det er den værste senga jeg har hatt, tok ikke lange tia før bunnen datt ut (vanlig bruk av senga, ikke noe hopping eller i overkant spenstig sexliv), så eksen datt rett i gulvet. Bytta senga, og gikk ikke lange tia før det begynte å bli grop på min side av senga (veide ca 70 kilo, så var ikke fordi jeg var så tjukk akkurat), og like etterpå datt bunnen ut på eksen sin side igjen. Da orka vi ikke å dra ut senga igjen, så bare fiksa bunnen på hans side og jeg lå i gropa til jeg flytta fra han. Og en ting til, overmadrassen sklei rundt  over alt, var litt sånn glatt stoff og sikkert litt dårlig kvalitet, så hver gang man snudde på seg var overmadrassen på vei ut av senga. 

Har nå svane seng og den er super, kjempe god, ingen problemer og overmadrassen ligger på plass :) Den var på kampanje når jeg kjøpte den, så var ikke mye dyrere enn den fra jysk, men en helt annen kvalitet.

Er dette den dyreste modellen til titusen? Vurderer jensen og svane også...

Vi har jalla seng fra Jysk 180*200. Kvaliteten er så klart mye mye dårligere og det skal mer enn 100 netter før den begynner å bule ned mot midten :p Så garantien der har de jo sikret seg da ;)

Da ville jeg heller gått for en skikkelig seng på større kjeder som Bohus og Skeidar osv.

Vi har hatt senga vår i 6 år og allerede etter 3 år, var det en grop i den og den var vond å ligge i enda vi snudde madrassene hele tiden. Så fikk jeg nok og kasta madrassene.

Vi kjøpte da en jalla madrass på¨Jysk til 1000 kroner og la på overmadrassen, da ble den veldig fin igjen, men skal man invistere i seng noe som er kjempe viktig, ville jeg gått for et annet merke enn disse på JYsk.

Her blir det skikkelig seng den gangen vi flytter inn i nytt hus i allefall :)

Frk.MammaMor skrev:

kariannemor skrev:

Er dette den dyreste modellen til titusen? Vurderer jensen og svane også...

Den var på tilbud når vi kjøpte den og, betalte vel 7000 eller noe i den duren, så tror det var ca 10000 for den til vanlig, var gold ettellerannet i alle fall. Mulig vi var veldig uheldige, men merker godt forskjell på kvaliteten på den fra jysk og svane senga jeg har nå. 

vi kjøpte en ganske billing seng derfra til å ha på gjesterommet (siden den står der er det jo begrenset hvor ofte den blir brukt da) men både vi og andre synes den er god, vi har faktisk vurdert å bruke den til vanlig fordi den er så god:)

Kjøpte dobbeltseng der i 2007 - var kjempefornøyd :D
Men du må satse på de litt dyrere, de rimeligste er ikke gode .... Da må du ha ei god overmadrass isåfall .. :)

Back
Topp