Seng fra IKEA

Tullemor79

Gift med forumet
noen som vet noe om det? Ser de har senger fra kl 395,- og oppover. Må jo ha to stykker, men håper de kan dele en seng en stund i begynnelsen så da må jeg jo ha noe som er stabilt. Aner ikke hva man må legge i en seng for at den skal være stabil og bra...

Jeg har sett på de også! Ser veldig all righte ut de. Får kanskje ta en tur inn for å se på hvordan de ser ut IRL. Hva slags madrasser har dere kjøpt?

Vi har også sett på den hvite sengen fra IKEA til rundt 800 kr. Var det HENSVIK den het? 60X120 mål ihvertfall, så vanlig madrassmål ettersom jeg forstod. Kommer til å kjøpe sånn allergi madrass fra BABY SHOP og ha i [:)] 
Selger helt sikkert de madrassene andre steder også, bare sett meg ut den madrassen fra BABY SHOP [:D] hehehe..

Vi har sett oss ut den sengen til 8-900 kr på Ikea - Leksvik.[:)] Der kan man ta av den ene sprinkelsida. Målene er 60 x 120. Vi har kjøpt babymadrass på Skeidar som var på tilbud nå.
Babydyne og tilbehør ellers kjøper vi på princess siden onkel ("faren min") jobber på lageret der.[;)]

Spørs om det ikke blir IKEA-tur på oss snart da for å kjøpe senger og litt tilbehør! Jeg har også tenkt til å kjøpe dyner på Princess, får tvillingrabatt der og det er kjekt å få med seg når man må ha to av alt...[;)]

ORIGINAL: tullemor79

Spørs om det ikke blir IKEA-tur på oss snart da for å kjøpe senger og litt tilbehør! Jeg har også tenkt til å kjøpe dyner på Princess, får tvillingrabatt der og det er kjekt å få med seg når man må ha to av alt...[;)]

Å? Tvillingrabatt? Så kjekt![;)][:D]
Da må man ta med seg det. Jeg venter bare en, men spørs om ikke bestefar sponser litt...[8D]

Jeg har Gulliver fra ikea, for den var vel den eneste jeg likte som hadde sånn "lufting". Kjøpte også madrass,sengesett,puter og dyner derfra.. ++++ Helt greit, men fikk ikke med monteringsett første gangen og feil andre gangen,.. kjenner jeg blir litt irritert..!! Men har fått sånn stor sprinkelseng av mamma og pappa også, fra babyshop.. Så vi får se hva vi velger ;)

ORIGINAL: tassen 2

Vi har kjøpt to stk.. de til rett rundt 800kr..veldig greie.. det går ann å ta av den ene siden på sengene.. slik kan de bruke den litt lenger også[:)]

Di skal vi og ha, virker kjempegreie :)

Back
Topp