Seng eller vugge eller hva....

leja

Glad i forumet
Hva skal deres baby sove i den første tiden? Sprinkelseng, vugge, kurv eller vet og at noen sover i bagen til vogna.....
Har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre

Vi skal ha vugge stående i stua og sprinkelseng på soverommet.
Det hadde jeg til mine to store også...
Så kan småen sove i vugga på dagen så jeg har ham i nærheten, og i senga på natta...
Sånn helt i begynnelsen.. Og etterhvert blir det vell stort sett soving ute i vogna på dagen[:)]

Han skal få arve sprinkelsenga til Linnea etterhvert, men i starten skal han sove i en sånn babykurv som jeg og søstra mi sov i da vi var små.

Etter at Linnea var født, ville hun ikke sove i sprinkelsenga. Den ble alt for stor til henne, og hun følte seg nok ikke trygg oppi der.
Da hun var 3 mnd var det greit å ligge der, men da lå hun på tvers av senga helt nederst i fotenden [:D]

Så derfor skal lillegutt få sove i en liten seng i starten [:)]

Jeg har lyst på vugge til dem i starten, men blir kanksje mest praktisk med sprinkelseng når jeg skal ha begge oppi samme til å begynne med, siden det er anbefalt

Har kjøpt Leandervuggen, den er bare sååå nydelig og tror nok at jenta vil like seg godt oppi den [:)]

Så sengen får stå på pynt på barnerommet inntil videre [;)]

Blir nok sprinkelseng her. På dagen vil hun nok sove i vogna rett utenfor på terrassen[:)]

Blir sprinkelseng på soverommet, og vugge i stuen[:)]

Vi skal ha vugge i stua til å bruke om dagen og om natten. Stefaren min har laget den nydelige vugga til oss

denne senga skal kidden vår sove i

Her blir det både sprinkelseng, vugge og kurv...! [;)]

Sprinkelseng på Lilleprinsen sitt rom (kommer til å legge han der om natten etterhvert).

Vugge (som kommende bestefar lager) på soverommet vårt.

Kurv (arvekurv som jeg har brukt) i stua.

Så her har vi bestilt en soveunge, så vi får bruk for alle sovestedene... [:D]

Pga keisersnitt har jeg kjøpt meg en høy vogge m hjul så jeg kan kjøre rundt her inne med den for jeg skal helst ikke bære over 4 kg.

Vogge er stor så den kan jeg godt bruke noen mnd ja. SUPER VOGGE!!!  Babydan

Til lillemor hadde jeg kurv de første 6 mnd, og så sprinkelseng.... Denne gangen blir det sprinkelseng på soverommet, og vugge i stua. Må ha babyen der hvor jeg er[:D]

her blir det vugge første 6 mnd...så må jeg kjøpe ny sprinkelseng etter det...føler det er kos for babyen og kunne bli vugget i søvn...

Gutten min skal ligge i vugge på soverommet vårt første tiden og i en kurv i stua på dagen og når han skal begynne å sove på eget rom skal han sove i en sprinkelseng[:)]

Back
Topp