Senestrekk

stiina

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Noen andre som sliter med senestrekk? Har det hver natt i begge leggene opp til flere ganger! Er så forferdelig vondt! Noe som hjelper å forebygge det? Tar magnesium..

Har det flere ganger om dagen:wideyed: Kommer bare jeg skal strekke meg i sofaen osv:eek: Hørt at en ulltråd rundt aklene skal fungere, eller et såpestykke i beinenda på senga:D Siste fungerte på meg da jeg var mindre

Skal visst hjelpe å tøye litt slik at det ikke stivner til.
Er fryktelig ubehagelig å ha det slik.

Leste fort og leste seneskrekk hehe men desverre ingen tips, du får spørre hos jordmor neppe første som har fått det

Har ikke fått det ennå denne gangen (har termin helt i slutten av oktober) men hadde det med storebroren, av og til i begge leggene samtidig [emoji53] Jeg masserte leggene hver kveld før jeg la meg. Tror det hjalp litt [emoji5]

Takk for svar alle sammen[emoji4] Samboern min masserer leggene mine hver dag, tøyer gjør jeg også for det kjennes ut som jeg har gått mange mil hver dag[emoji23] Håper det gir seg snart til dere andre som har det også[emoji5]

Kan være det hjelper med ekstra magnesium (+evt også kalsium), virker iallefall på kramper, spør på apoteket om de har noe de anbefaler [emoji6]

Takk for svar alle sammen[emoji4] Samboern min masserer leggene mine hver dag, tøyer gjør jeg også for det kjennes ut som jeg har gått mange mil hver dag[emoji23] Håper det gir seg snart til dere andre som har det også[emoji5]
Snill han er :)

Håper det hjelper deg!

Har ikke hatt det denne gangen, men hadde det hele sist svangerskap...

Back
Topp