Har selvsagt pådratt meg senebetennelse i armen/skulder.. skal helst ikke ta Ibux osv. Noen tips? Holder snart ikke ut smertene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Står at man ikke får bruke voltarolAkupunktur
Paracet kan du ta, men ikke sikkert det hjelper. få samboer til å smøre deg inn med tigerbalsam eller voltarol krem om den kan brukes.
på meg hjalp også massasje, samt øvelser jeg fikk av fysio. hadde betennelse fra øverst i nakken og ned til tommel..
Helt jævlig. Får ikke hatt den helt i ro da jeg har en frøken på under 2 som trenger hjelp til det meste av påkledning/stell osv. Har heldigvis samboer men han jobber jo og. Begynte mandag og er enda værre idagJeg og har fått senebetennelse. Det viktigste er å holde armen i ro og ellers gjøre forsiktige bevegelser. Å gå tur kan hjelpe på da skuldra får bevegd seg litt frem og tilbake.
Jeg trodde heller ikke smertene kom til å slutte. Det gikk kraftig ut over nattesøvnen i begynnelsen, men det har heldigvis løsnet etter mye hvile av armen. Legen min sa man kunne ta paracet, men det har ikke funket.
Hos meg begynte smertene forrige fredag, bedringen begynte mandag denne uka.
Da funker tigerbalsam også, syns jeg hvertfallStår at man ikke får bruke voltarol![]()
Prøver ut det. Takk for tips! Gjør så ubeskrivelig vondt, blir gal snart haha..Da funker tigerbalsam også, syns jeg hvertfall![]()
Prøv det ut, det skader hvertfall ikke. Ellers anbefaler jeg akupunktur og øvelser fra fysio. god bedringPrøver ut det. Takk for tips! Gjør så ubeskrivelig vondt, blir gal snart haha..
Nå leste jeg såklart at tigerbalsam også ikke skulle brukes av gravide.. ser ikke ut som vi får noe smertelindring som er lovPrøv det ut, det skader hvertfall ikke. Ellers anbefaler jeg akupunktur og øvelser fra fysio. god bedring![]()
Men i alle dager, hvorfor skal ikke den brukesNå leste jeg såklart at tigerbalsam også ikke skulle brukes av gravide.. ser ikke ut som vi får noe smertelindring som er lov![]()
Stod at produsenten fraråder og at det skal brukes i samråd med lege (som med alt annet haha)Men i alle dager, hvorfor skal ikke den brukes
Jaja, da er det vel en eller annen ingrediens da som de tror kan gå i blodbanen og påvirke fosteret. For det er faktisk det ingrediensene må, komme seg ned i blodbanene våre også til fosteret for at det skal kunne være farlig. men men, heller føre var..Stod at produsenten fraråder og at det skal brukes i samråd med lege (som med alt annet haha)
Du kan bruke voltarol gel. Det er i 3 trimester du ikke kan bruke den. Men ville ha gått på apotek å rådført deg først? Eller spurt lege?Står at man ikke får bruke voltarol![]()
Takk for svar! Står jo at Ibux ikke skal brukes i 3 trimester også, så det betyr vel at man kan (i samråd med lege) bruke Ibux? Føler ingenting hjelper her... 6 dagen med sterke konstante smerter, blir gal..Du kan bruke voltarol gel. Det er i 3 trimester du ikke kan bruke den. Men ville ha gått på apotek å rådført deg først? Eller spurt lege?
Takk for svar! Står jo at Ibux ikke skal brukes i 3 trimester også, så det betyr vel at man kan (i samråd med lege) bruke Ibux? Føler ingenting hjelper her... 6 dagen med sterke konstante smerter, blir gal..
Tusen takk for tips! Skal prøve ut, blir gal av detteHar du forsøkt akupunktur? Fikk det sist hos Bekken og Barn i Trondheim, sammen med annen kiropraktisk behandling for bekken, og skulderen min var helt bra allerede dagen etter. Aldri opplevd lignende. Har hypermobile ledd, så får fort senebetennelse om jeg ikke trener, og skulderen hadde vært vond i flere måneder. Var veldig vondt akkurat da hun satt i nålene, det traff åpenbart nerver som trengte hjelp, men var helt nydelig etter bare noen timer. Verdt et forsøk om det ikke gir seg med hvile. Kiropraktor også forsåvidt, da de kan løsne opp i muskler og ledd, og mulig noe ligger i klem som gjør det verre enn det trenger å være.
Sender deg uansett mange gode tanker ❤