Senebetennelse

Mamsenoglillegutt123

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. har vondt i høyre fingre når jeg beveger de, og smerten stråler oppover i armen. Kjennes ut som senebetennelse. Som gravid kan vi vel ikke ta ibux, så hva gjør jeg nå da? Er jo avhengig av å bruke hånden/fingrene, både i hverdagen hjemme og på jobb..
 
Kan være lurt å finne ut av hvordan du fikk vondt. Trykt mye på mobilen/data f.eks? I så fall ville jeg unngått det på en stund. Hvis det ikke blir bedre, kan du jo kontakte legen, evt. fysioterapaut.
 
Kan være lurt å finne ut av hvordan du fikk vondt. Trykt mye på mobilen/data f.eks? I så fall ville jeg unngått det på en stund. Hvis det ikke blir bedre, kan du jo kontakte legen, evt. fysioterapaut.
Jeg vet hvordan jeg har fått smertene, det er nok kommet gjennom jobb. Jeg jobber i butikk, og tidvis må vi bytte priser på hyllene, og det arbeidet har nok tatt litt knekken på fingrene mine på ene hånden. Det som er problemet nå, er at alt jeg gjør, som involverer å bevege ett par av fingrene på hånden, utløser smerten. Vondt å vaske hendene, vondt å tørke seg bak, vondt å holde i bestikk for å skjære mat til barna ++ Normalt sett hadde jeg kjørt på med Ibux noen dager, men nå er jo ikke det noe alternativ :(
 
Back
Topp