Sendte sms til Twinnanne, sladrer

eksosrypa

Glad i forumet
"Takk for at dere ikke har glemt meg. DA sover enda ikke hele natta igjennom og er også en skikkelig blid morgengutt,, opp med sola"

M sover jo heller ikke hele natta, kjenner det er slitsomt ja, og opp tidlig. Men det blir vel bedre [:D]

Vil bare gi dere oppdatering da siden dere spurte [:)]

God kveld jenter [8D]

Takk skal dere ha jenter, har vært noe hektisk her og ikke overskud til å skrive noe særlig.

Da Daniel Alexander hadde omgangssyken slapp han såvidt unna inleggelse på sykehus varet i over en uke med oppkast og diare og fik nesten ikke i seg hverken våtteller tørt, men greide seg såvidt. Han er jo ingen tungveter fra før, og han så veldig tynn ut...men svaret der var ikke bae at han hadde hatt skikkelig omgangssyke og ikke spist på over 1 uke, men han hadde strukket seg 2,5 cm på en mnd også, da han var 13 mnd sjekket vi det...2 dager etter han spydde for siste gang
Ikke rart han så pjuskete ut...så slik var det og han hadde ikke bikket under 8 kilo som flere av oss trodde....

Nå er han bare vanlig forkjøla regner jeg med.....hjemme med bestemor(svigermor) i morgen, hun kommer hit kl. 7..så vi drar på jobbb....min mann kommer hjem etter det viktige på jobben han ikke kan hoppe over rundt kl.1200.

Ellers så går det ikke fort med min svoger inn og ut av sykehus for diverse sjekker og litt han må ordne før en eventuell operasjon...noe ned i vekt.....få ned blodtrykket...osv....Skal på Riksen igjen 23-24 mars, overnatter da og tar flere prøver før han får beskjed om hva han skal gjøre.
Snakk om hjertet her...

DA skriker må slutte n¨å

Fikk roa lillegutt litt nå, men for legge meg selv også...han havner nok i senga vår inatt også dersom vi skal sove her i huset, han har litt skrekken av å være sjuk siden omgangssjuken sin....og skikkelig mamma......han har foresten gitt meg blått øye, ettersom når han har ryggen mot meg så skal han ligge så tett intill som mulig, pang.......

Back
Topp