Sendte barn hjem med 3.grads forbrenning. *link*

blir så sint , at sånt kan skje. jeg hadde klikket, hadde ikke gått derifra før noe ble gjort

Det skjer alt for mange feilbehandlinger i dette landet, men synes det er mest grusomt når det går ut over små barn og påfører de store smerter[:@]

Er det mulig??!!
stakkar liten [:(]

OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@][:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] Stakkers lille gutt!!!!

Uff, stakkar liten[:(][:(]

Huff dette var fæælt å lese[:(] Min sønn ble selv brannskadet i fjes, bryst da han var litt over året. Dette var "kun" 2.grads forbrenning, men han hadde det vondt! [:(] Vi fikk derimot kjempe god oppfølging av leger, hjelpepersonell på sykehuset. hvor vi var inne HVER eneste dag i 2 uker, for skift og kontroll. Annenhver dag sjekket lege om det forbedret seg slik det skulle, og at det ikke trengtes operasjon.
Håper virkelig at dette sykehuset skjerper seg[&:][&:][:'(]

Helt utrolig!!!!!!!![:@][:@]

Hipp hurra for helse-norge. Ta en google på: "sendt hjem døde", du vil bli overrasket tror jeg.

Herregud, så grusomt han må ha hatt det! Tårene triller her nå for den stakkars lille gutten. [:(]
Enda godt det var en sykepleier som slo alarm, så han fikk riktig behandling, og ikke minst smertelindring!

ORIGINAL: BlodigVampyrRæke

det er noe av det jævligste jeg har hørt!!

ja fyyyy faen!!![:@][:@][:(][:(]
de er faen meg ikke mye kompetente til den jobben de liksom skal gjøre altså!!
10 DAGER med jævlige smerte!!!ååååååååååååååååååååååååååååååh[:(][:(]
jeg hadde klikka ..aldri funnet meg i det!!![:(][:@][:(]

Back
Topp