Sendt hjem igjen.

AnjaSa

Andre møte med forumet
Var på sykehuset i går, etter en del sterke rier. Jordmor målte meg til ca 4 cm åpning. Etterhvert avtok riene, til ingenting :arghh: noen som har vært gjennom det samme?Hvor lenge har dere venter til riene dukket opp igjen?

Var på sykehuset i går, etter en del sterke rier. Jordmor målte meg til ca 4 cm åpning. Etterhvert avtok riene, til ingenting :arghh: noen som har vært gjennom det samme?Hvor lenge har dere venter til riene dukket opp igjen?
Hadde 3-4cm og "rier" ett par dager også stoppet det opp. Jordmora ga oss beskjed om å ha sex også legge oss for å sove. Da vi våknet gikk endelig vannet og riene tok seg ordentlig opp! 8timer etter var han endelig ute :-)

Sniker.. Opplevde det samme dag 4 på overtid, hadde rier fra natten og utpå formiddagen, regelmessige og ganske sterke - så dabbet de av :o Det var min tredje, og jm sa at det gjerne kan skje flergangsfødende??
Måtte bli igangsatt dag 7 :p
Men var veldig moden med 4cm åpning, og fødselen var overstått på 1t fra første rie, så de sa at riene jeg hadde noen dager før hadde gjort en stor jobb :D Det er jo en liten trøst, da går kanskje selve fødselen mye raskere :-)

Back
Topp