Sender dere julekort eller julebrev?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hva gjør dere?

Julekort med bilde av ungene?

Julekort med tettskrevet tekst på?

Julebrev skrevet på data krydret med bilder?

Julee-post til venner og kjente?

"god jul"-sms

Ikke noe?

Hva gjør dere?

Julekort med bilde av ungene?

Julekort med tettskrevet tekst på?

Julebrev skrevet på data krydret med bilder?

Julee-post til venner og kjente?

"god jul"-sms

Ikke noe?

Har sendt julekort av snuppa tidligere. Tror ikke vi sendte ifjor. Får se i år. Neste år blir det av storesøster og lillesøster :)
Så blir det jo litt sms' er.
Tidligere sendte jeg kort til familie, men får så lite respons at nå gidder jeg ikke mer.

Vi har de siste årene tatt enkel løsning

Vi tar et bilde av ungene i nisselue/nisseantrekk, et par år tatt forrann juletreet faktisk (kombinasjon av pynte tidlig, og lage kort sent...) Dette er IKKE den enkle delen da, for de er ikke sånn sjarmerende lette å få fine på det samme bildet...

Vel, så redigerer mannen litt på det, setter inn tekst om "GOD JUL FRA ..." og sånn, og skriver ut i x antalleksemplar. Utfra julekortlista mi, jeg tror det er 30-40 stykker jeg at jeg pleier å bestille. Vi har fotoprinter

Rundt halvparten sendes, sammen med gaver til svigers, eller bare i posten til diverse slekt. Den andre halvparten deler vi ut sammen med gaver til familie og venner rett før jul.

Vi får vel ca halvparten så mange julekort som vi sender.

Vi har de siste årene sendt julekort til ganske mange, 20-30 stk hvor vi har skrevet selv, uten bilde, ikke bare god jul, men litt mer, men langt fra utfyllende. Vi har fått respons fra kanskje 10 av dem, enten i form av takk eller et julekort tilbake.
Jeg tror nok listen blir kortere i år...

Sender kort med bilde og god jul, enkelt og greit :-P

Nei vi sender ikke julekort. Men lager til/fra lapper med bilde på som leveres ved alle julegavene.

Julekort med bilde av barna.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har også pleid å lage julekort med bilde. Noen blir det bare God Jul og Godt Nytt År på, på andre skriver vi litt mer. Husker ikke hvor mange det pleier å bli jeg, men nærmeste familie får, naboer, studievenninner og noen litt lengre ut i slekta som jeg vet setter pris på det. Synes selv det er kjempekoselig å få julekort, særlig de med bilder!! Så her lager vi en snor på stueveggen i desember og henger opp alle julekortene vi får med små klesklyper, noe av den fineste julepynten vi har, synes jeg.... :-)

I år skal det skrives brev til familie og slekt. Så legger vi med noen bilder.

Vi har stor slekt i Italia og vi gleder oss til å fortelle alle om året som har gått, siden vi ikke ses så ofte.
Ekstra morro blir det jo å vise fram bildet av siste tilskuddet i familien som bør melde sin ankomst i november/desember :)
Det passer perfekt :D

Jeg er dårlig til å sende kort, får dårlig samvittighet hvert år når vi får av andre. Jeg har latt guttungen lage og skrive kort selv å sende til dem han vil. Lurte litt på om jeg skulle lage noen kort dette året. Men får se det an.

Vurderer å kombinere takke- og julekort i år, men tror ikke julekort blir noen stor tradisjon her i hus. Har ikke så mange å sende til :P

Nææ blir en sånn "god jul alle sammen" på facebook :P Har ikke barn enda da.

-Fra appen-

Jeg lager julekort med bilder av jenta vår og sender ut til venner og familie. Har alltid fått veldig god respons på det, men ikke veldig mange kort i retur.

Her blir det nok julekort med tulla, tenker vi bestiller ferdig fra nett.

Back
Topp