Hei,
Vi har to barn som idag går i barnehage. Tredjemann er snart på vei og vi er veldig usikre på om vi skal holde de to andre hjemme de siste ukene før termin. Er mest redd for at det skal dukke opp smittetilfeller i barnehagen som gjør at en av våre barn blir satt i karantene og at dette skal påvirke om far får være med på fødselen (noe jeg er synes ville vært grusomt dersom han ikke får lov til, delvis pga tidligere tøffe fødsler). Hva gjør dere andre, sender dere i barnehagen de siste ukene? Og hvor mange uker holder dere de isåfall hjemme? Er det noen som vet om barn som har vært i nærkontakt med en smittet i barnehagen også utløser karantene for foreldrene sine?
Våre barn trives godt i barnehagen og vi vil jo aller helst at de skal få være der som normalt. Samtidig så hadde det også vært godt å ha de siste ukene alene hjemme til å slappe av og lagre krefter til fødsel og barseltid. Dette blir definitivt vanskeligere med to gutter hjemme som har høyt energinivå. Synes dette er et vanskelig dilemma. Så om noen har noen tips om hva de tenker hadde jeg satt stor pris på det![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Vi har to barn som idag går i barnehage. Tredjemann er snart på vei og vi er veldig usikre på om vi skal holde de to andre hjemme de siste ukene før termin. Er mest redd for at det skal dukke opp smittetilfeller i barnehagen som gjør at en av våre barn blir satt i karantene og at dette skal påvirke om far får være med på fødselen (noe jeg er synes ville vært grusomt dersom han ikke får lov til, delvis pga tidligere tøffe fødsler). Hva gjør dere andre, sender dere i barnehagen de siste ukene? Og hvor mange uker holder dere de isåfall hjemme? Er det noen som vet om barn som har vært i nærkontakt med en smittet i barnehagen også utløser karantene for foreldrene sine?
Våre barn trives godt i barnehagen og vi vil jo aller helst at de skal få være der som normalt. Samtidig så hadde det også vært godt å ha de siste ukene alene hjemme til å slappe av og lagre krefter til fødsel og barseltid. Dette blir definitivt vanskeligere med to gutter hjemme som har høyt energinivå. Synes dette er et vanskelig dilemma. Så om noen har noen tips om hva de tenker hadde jeg satt stor pris på det
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Last edited: