Sender dere fødebrev/ ønskebrev til føden dere tilhører? når sender dere evt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, gjør ikke det. Men fikk et skjema med diverse personopplysninger av jordmor. Det skal jeg fylle ut og legge ved helsekortet og levere til føden når jeg kommer dit. Der skal det stå hva jeg ønsker og ikke ønsker under fødselen blant annet.
Veldig greit. Der står det om man er allergisk for noen typer medisin f.eks. Jeg som er allergisk for penicilin blir det ganske viktig for.Det skjemaet har ikke vi!
Veldig greit. Der står det om man er allergisk for noen typer medisin f.eks. Jeg som er allergisk for penicilin blir det ganske viktig for.
Der skreiv jeg også at jeg ikke ønsket petidin, epidural eller at en student skulle sy meg. Skreiv også at jeg ønsket badekar, akupunktur og lystgass. Gjør det samme denne gangen.
Kommer til å skrive, har litt på hjertet etter forrige fødsel Her står det at det skal sendes til sykehuset (AHUS)
Eg kommer skriva med den tar eg med meg nær eg skall på inskrivning 4 uker før termin
Aldri vært på innskriving jeg her.. Hva gjør du der da?